Przetargi.pl
Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego Wrocławia

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 717 779 229
  • Data zamieszczenia: 2019-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 42377
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 717 779 229
    REGON: 10946700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego Wrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego Wrocławia. Szacunkowe ilości, rodzaje, parametry i charakterystyka zamawianego papieru do drukarek i kserokopiarek zostały określone w Załączniku nr 1.1 do SIWZ. 1. Przedmiot umowy realizowany będzie sukcesywnie, partiami w miarę potrzeb, na podstawie odrębnych zamówień składanych przez Zamawiającego w formie (telefonicznie, faksem lub e-mailem), w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze, licząc od daty otrzymania zamówienia. 2. W zamówieniach określone będą ilości i rodzaj papieru do drukarek i kserokopiarek oraz miejsce odbioru zamówionej partii, która może obejmować dostawę jednej sztuki przedmiotu zamówienia. Zamówienia składane telefonicznie będą bezzwłocznie potwierdzane przez Zamawiającego na piśmie. 3. Wydanie towaru i jego odbiór nastąpi w miejscu wskazanym każdorazowo przez Zamawiającego w zamówieniu tj. w obiektach Zamawiającego i w godzinach pracy Urzędu Miejskiego Wrocławia. 4. Wydanie towaru będzie stwierdzone dokumentem odbioru przedmiotu umowy, potwierdzonym przez strony, na którym będzie wpisany symbol i numer identyfikacyjny zamówienia Zamawiającego. 5. Wykonawca dostarczy każdą partię papieru ksero na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego w zamówieniu. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia papieru do drukarek i kserokopiarek oznaczony znakiem ekologicznym w ramach Certyfikacji Wyrobów. 7. Na każdym opakowaniu 1 ryzy/rolce papieru musi być umieszczona informacja o oznaczonym znaku ekologicznym, dotycząca korzyści jakie daje certyfikacja papieru tym znakiem oraz zachowanie proekologiczne. 8. Wykonawca musi udzielić 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot umowy, której bieg rozpoczyna się od daty odbioru przez Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy w opakowaniu zabezpieczającym go przed zniszczeniem lub uszkodzeniem. 10. W przypadku otrzymania towaru złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca, na własny koszt, dokona jego wymiany na nowy w terminie do 2 godzin od chwili zgłoszenia. Wówczas za datę odbioru ustala się datę odbioru poprawionego przedmiotu umowy. 11. W przypadku ukrytych wad towaru, powodujących nieprawidłowe użytkowanie drukarek i kserokopiarek Wykonawca gwarantuje zwrot kosztów naprawy ww. sprzętu, po uprzednim przedstawieniu przez Zamawiającego ekspertyzy wykonanej przez autoryzowany serwis urządzeń, niezależnie od tego, czy sprzęt jest objęty gwarancją producenta. 12. W przypadku dostawy papieru wadliwego, powodującego uszkodzenia sprzętu będącego na gwarancji producenta, który spowoduje utratę tej gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania Zamawiającemu sprzętu nowego, posiadającego takie same parametry co uszkodzony. 13. W przypadku każdorazowego wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego do zgłoszonej reklamacji papieru, koszty transportu ponosi Wykonawca. 14. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pięciu kompletów wzorników papieru kolorowego z podziałem na kolory pastelowe i nasycone najpóźniej w dniu podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30197630-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6.500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach