Przetargi.pl
Zakup i dostawa łóżek (rehabilitacyjnych), szafek przyłóżkowych, materacy zmiennociśnieniowych, przeciwodleżynowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Senior".

Dom Pomocy Społecznej "Senior" ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, Parkowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 718 116, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Senior"
    Parkowa 14
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 825 718 116, , fax. -
    REGON: 10892260000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dps@senior.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa łóżek (rehabilitacyjnych), szafek przyłóżkowych, materacy zmiennociśnieniowych, przeciwodleżynowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Senior".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 3.1.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa szafek przyłóżkowych, materacy zmiennociśnieniowych, przeciwodleżynowych oraz łóżek (rehabilitacyjnych) z wyposażeniem zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3.1.2 Zamówienie obejmuje zakup i dostawę łóżek (rehabilitacyjnych) z wyposażeniem w ilości 22 szt., szafek przyłóżkowych w ilości 22 szt. oraz materacy zmiennociśnieniowych, przeciwodleżynowych w ilości 22 szt. 3.1.3 Zakupione wyposażenie zostanie dostarczone Zamawiającemu kompletne wraz z montażem i będzie gotowe do użytkowania, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 3.1.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia całej partii dostarczonego zamówienia lub poszczególnych egzemplarzy w przypadku jeśli ich stan techniczny nie będzie odpowiadał opisowi przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r poz. 1076 ze zmianami) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 6.3.2. Zatwierdzony formularz dotyczący szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 6.3.3. Do oferty cenowej należy dołączyć charakterystykę techniczną lub specyfikację oferowanego wyposażenia oraz certyfikaty potwierdzające posiadanie znaku CE – w zakresie zamawianego wyposażenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach