Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie ogłasza przetarg
- Adres: 21-400 Łuków, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 257 989 074 , fax. 257 989 074
- Data zamieszczenia: 2020-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie
ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3
21-400 Łuków, woj. lubelskie
tel. 257 989 074, fax. 257 989 074
REGON: 30647200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli medycznych do SPZOZ w Łukowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli medycznych do SPZOZ w Łukowie. Zamówienie zostało podzielone na następujące pakiety: Pakiet nr 1 – Leżanka lekarska, podest operacyjny, przewijak, stanowisko do pobierania krwi, stolik pod aparaturę medyczną, stolik transportowy, stolik zabiegowy, stopień rehabilitacyjny, taboret medyczny, asystor medyczny, szafa na leki. Pakiet nr 2 – Wózek do bielizny, wózek inwalidzki, wózek pod aparaturę medyczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Zestawienie parametrów technicznych zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium dla całości zamówienia wynosi: 550 zł. W SIWZ wadium zostało podzielone na pakiety.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty wymagane z ofertą 1. Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 1); 2. Wypełniony formularz „Zestawienie parametrów technicznych” (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 2); 3. Wypełniony formularz cenowy (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 3); 4. Potwierdzenie wniesienia wadium, 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 6. Materiały informacyjne (foldery, dane techniczne etc.) potwierdzające wymagane parametry oferowanego produktu, 7. Oświadczenie o dopuszczeniu wyrobów medycznych do obrotu i używania (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 6), 8. Oświadczenie, że Wykonawca posiada lub zapewni autoryzowany serwis na terenie kraju wraz z wykazem i adresami placówek serwisowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu medycznego – 8 części
Dodano: 2023-12-21 - Dostawa leżanek i szaf medycznych w ramach inwestycji pn. „ Rozwój i podniesienie jakości usług medycznych WOMP CP-L w Lublinie poprzez rozbudowę infrastruktury i doposażenie bloku C ...”
Dodano: 2023-12-21 - Dostawa leżanek i szaf medycznych w ramach inwestycji pn. „ Rozwój i podniesienie jakości usług medycznych WOMP CP-L w Lublinie poprzez rozbudowę infrastruktury i doposażenie bloku C ...”
Dodano: 2023-11-16 - Dostawa sprzętu medycznego – 8 części
Dodano: 2023-11-08 - Dostawa szaf medycznych w ramach inwestycji pn. „ Rozwój i podniesienie jakości usług medycznych WOMP CP - L w Lublinie poprzez rozbudowę infrastruktury i doposażenie bloku C ...
Dodano: 2023-10-24 - Zakup i dostawa łóżek (rehabilitacyjnych), szafek przyłóżkowych, materacy zmiennociśnieniowych, przeciwodleżynowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Senior".
Dodano: 2020-10-28 - Zakup i dostawa łóżek (rehabilitacyjnych), szafek przyłóżkowych, parawanów medycznych, materacy zmiennociśnieniowych, przeciwodleżynowych, stojaków na kroplówki na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Senior".
Dodano: 2020-09-07 - Dostawa, montaż mebli medycznych oraz wykonanie zabudowy meblowej medycznej w pomieszczeniach budynku nr 1 COZL w ramach zadania pn. : „ Zakup specjalistycznego wyposażenia i technologii teleinformatycznych dla Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli”
Dodano: 2019-11-08 - Dostawa szaf medycznych, regałów listwowych, regałów magazynowych, stołu roboczego, taboretów, wieszaków, wzózków, stojaków do kroplówek, zabudów meblowych, biurek, foteli, regałów, szaf ubraniowych, dozowników, pojemników na odpady, koszy, suszarek w podziale na 3 części
Dodano: 2019-08-29 - DOSTAWA MEBLI MEDYCZNYCH NA POTRZEBY SPZOZ W ŁUKOWIE W RAMACH PROJEKTU: WYPOSAŻENIE SOR SPZOZ W ŁUKOWIE ISTOTNYM ELEMENTEM POPRAWY DZIAŁANIA SYSTEMU RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W POWIECIE ŁUKOWSKIM
Dodano: 2018-08-10