Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra ogłasza przetarg
- Adres: 65-043 Zielona Góra, ul. Bolesława Chrobrego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 261648381, 261648388,261648308 , fax. 261648479
- Data zamieszczenia: 2018-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra
ul. Bolesława Chrobrego 7
65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 261648381, 261648388,261648308, fax. 261648479
REGON: 97039103800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa łóżek polowych składanych – metalowych oraz taboretów polowych składanych z metalową podstawą z zastosowaniem prawa opcji. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa łóżek polowych składanych - metalowych oraz taboretów polowych składanych z metalową podstawą z zastosowaniem prawa opcji. Zaoferowany sprzęt ma być nowy, nie posiadać śladów użytkowania. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje rozszerzenie zamówienia podstawowego o dostawy, tożsame z zamówieniem podstawowym. Szczegółowy wykaz produktów objętych prawem opcji podano w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest wola zamawiającego. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji na etapie zawierania umowy: • w § 3 umowy zostanie wpisana wartość wynagrodzenia, obejmująca zamówienie podstawowe oraz wartość przedmiotów objętych prawem opcji w całości lub w części, zgodnie z wolą Zamawiającego, W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji po dniu zawarcia umowy: • zostanie zawarty aneks do umowy, • wartość wynagrodzenia Wykonawcy zostanie zwiększona o wartość przedmiotów objętych prawem opcji w całości lub w części, zgodnie z wolą Zamawiającego, • termin wykonania nie zostanie wydłużony w stosunku do terminu zamówienia podstawowego określonego przez Wykonawcę w złożonej ofercie, W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu O woli skorzystania z prawa opcji zamawiający pisemnie poinformuje wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium dla całości zamówienia najpóźniej do upływu terminu składania ofert w kwocie: 14.000,00 zł; 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: pieniądza, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 t. j.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy zamawiającego: NBP O/Zielona Góra, Nr konta 05 1010 1704 0042 7113 9120 0000, Tytułem: wadium Spr nr 17/PN/WGSI/2018.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą i montażem mebli i wyposażenia dodatkowego przewidywanego dla pomieszczeń realizowanych w dawnym budynku PKP przebudowywanym na potrzeby biblioteki gminnej
Dodano: 2021-02-24 - Dostawa pomocy dydaktycznych na rzecz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie - warsztat gastronomiczny
Dodano: 2021-02-12 - Dostawa pomocy dydaktycznych na rzecz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie - pracownia obsługi konsumenta.
Dodano: 2021-02-12 - Zakup wraz z dostawą i montażem mebli i wyposażenia dodatkowego przewidywanego dla pomieszczeń realizowanych w dawnym budynku PKP, przebudowanym na potrzeby biblioteki gminnej
Dodano: 2020-12-17 - Zakup wraz z dostawą i montażem mebli i wyposażenia dodatkowego przewidywanego dla pomieszczeń realizowanych w dawnym budynku PKP, przebudowanym na potrzeby biblioteki gminnej
Dodano: 2020-10-09 - Dostawa wyposażenia świetlic wiejskich w miejscowości Bogaczów i Pierzwin – część II
Dodano: 2020-08-31 - Dostawa wyposażenia świetlic wiejskich w miejscowości Bogaczów i Pierzwin
Dodano: 2020-08-11 - Dostawa wyposażenia żłobka
Dodano: 2019-11-18 - Dostawa, montaż i rozmieszczenie mebli, wyposażenia medycznego, oraz dostawa wag i laryngoskopów dla komórek organizacyjnych Szpitala.
Dodano: 2019-10-18 - Dostawa wyposażenia do Centrum Aktywności Społecznej przy ul. Plac Kościelny 2 w Szprotawie
Dodano: 2019-05-31