Przetargi.pl
Dostawa wyposażenia do Centrum Aktywności Społecznej przy ul. Plac Kościelny 2 w Szprotawie

Gmina Szprotawa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-300 Szprotawa, Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683760580 , fax. 683762220
  • Data zamieszczenia: 2019-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szprotawa
    Rynek 45
    67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
    tel. 683760580, fax. 683762220
    REGON: 97077044500000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyposażenia do Centrum Aktywności Społecznej przy ul. Plac Kościelny 2 w Szprotawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż asortymentu określonego w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr I.4 do SIWZ 3.2.2 Zakupione produkty muszą spełniać następujące warunki: - posiadać deklarację CE; - posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta; - w przypadku zakupu danego produktu w więcej niż jednym egzemplarzu, wszystkie produkty danego rodzaju muszą pochodzić od jednego producenta; - dostarczone produkty muszą być wniesione do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego. W przypadku elementów wymagających montażu, zamówienie obejmuje również ich montaż - urządzenia muszą być fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; - muszą posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania sporządzone w języku polskim; - muszą posiadać okres gwarancji udzielonej przez producenta lub dostawcę nie krótszy niż 2 lata. 3.2.3 Pozostałe warunki dostawy: - Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca -Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca - Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego i określonych w SIWZ. - Wykonawca oświadcza, że wszystkie artykuły i urządzenia będące przedmiotem zamówienia posiadają odpowiednie atesty i certyfikaty które zostaną dostarczone wraz dostawą przedmiotu zamówienia. - Wykonawca udzieli min. 24 miesięcznej gwarancji na przedmioty zamówienia określone w formularzu ofertowym. Jeżeli gwarancja udzielana przez producenta jest dłuższa niż 24 miesiące na określony produkt to Wykonawca udziela również gwarancji na taki okres. -Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Oferując produkty równoważne, Oferent oświadczy, że oferowany przedmiot zamówienia jest o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. Na potwierdzenie tego złoży stosowne dokumenty tzn. specyfikacje, opisy produktu - potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie wartości parametrów produktów oferowanych jako równoważne. 3.2.4 Zamówienie jest podzielone na dwie części zgodnie z kosztorysem ofertowym stanowiącym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach