Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Słońsk

Gmina Słońsk ogłasza przetarg

  • Adres: 66-436 Słońsk, Sikorskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (095) 7572274, , fax. (095) 7572268
  • Data zamieszczenia: 2019-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słońsk
    Sikorskiego 15
    66-436 Słońsk, woj. lubuskie
    tel. (095) 7572274, , fax. (095) 7572268
    REGON: 21096671100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slonsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Słońsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i transportu odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Słońsk, świadczona w okresie od dnia 01 lipca 2019r. do dnia 30 września 2020r. 1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje systematyczny odbiór i transport następujących frakcji odpadów komunalnych: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (200301) gromadzonych w pojemnikach, b) odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny w workach, obejmujących: – papier (150101, 200101), – szkło (150107, 200102), – tworzywa sztuczne (150102, 200139), metal (150104, 200140), opakowania wielomateriałowe (150105), – odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady kuchenne, zielone i opakowaniowe ulegające biodegradacji (200108, 200201), c) odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, nie wymagających specjalnych pojemników do ich zbierania, obejmujących meble, zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (20 01 36, 20 01 35) i inne odpady wielkogabarytowe (200307), d) odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny w pojemnikach typu IGLOO (około 5 kompletów), obejmujących: – papier (150101, 200101), – szkło (150107, 200102), – tworzywa sztuczne (150102, 200139), metal (150104, 200140), opakowania wielomateriałowe (150105). 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie pojemników do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz dostarczenie worków do selektywnej zbiórki odpadów. Wykonawca uzupełni worki do selektywnego zbierania odpadów poprzez pozostawienie przy wejściu na nieruchomość pustych worków w dniu odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, w ilości i rodzaju odpowiadającej liczbie i rodzajowi odebranych worków. W ofercie należy również przewidzieć dostarczanie pojemników i worków do nowo powstałych nieruchomości. Wykonawca wyposaży wskazane nieruchomości w niezbędną ilość i rodzaj pojemników oraz worków w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże Wykonawcy wykaz nieruchomości ze szczegółowym określeniem rodzajów pojemników i worków, w które należy je wyposażyć. Aktualizacja w/w wykazu będzie następować raz na kwartał. 2.Częstotliwość odbioru odpadów komunalnych 1. Wykonawca odbiera od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych każdą zebraną ilość odpadów komunalnych z następującą częstotliwością: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne z nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej – co 2 tygodnie; b) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – ze wskazanych nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej i wskazanych nieruchomości niezamieszkałych, wyłącznie z terenu miejscowości Słońsk – co tydzień; c) segregowane odpady komunalne: – papier, szkło, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale (w workach) – co miesiąc; – papier, szkło, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, metale (w IGLOO) – co miesiąc; – ulegające biodegradacji – co tydzień w okresie od 01 czerwca do 30 września oraz co 2 tygodnie od października do maja; – meble i inne odpady wielkogabarytowe oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – co najmniej 5 razy w trakcie trwania umowy. 2. W przypadku nieruchomości niezamieszkałych Wykonawca jest zobowiązany zgłosić Zamawiającemu wszelkie przypadki zebrania większej ilości odpadów, niż ilość zadeklarowana przez właściciela nieruchomości. W celu udokumentowania takiego faktu Wykonawca winien sporządzić dokumentację fotograficzną. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania i przedstawienia do zatwierdzenia Zamawiającemu projektu harmonogramu wywozu odpadów w II półroczu 2019r. nie później niż w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy. Projekt harmonogramu wywozu odpadów na kolejny okres obowiązywania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu nie później niż miesiąc przed rozpoczęciem tego okresu. 3. Szacunkowa ilość i wielkość pojemników i worków do gromadzenia odpadów: 1. Wykonawca zapewni następującą szacunkową ilość pojemników i worków do gromadzenia odpadów: a) pojemniki do zbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych: - o pojemności 60 l w ilości ok. 50 szt., - o pojemności 120 l w ilości ok. 1550 szt., - o pojemności 240 l w ilości ok. 150 szt., - o pojemności 1100 l w ilości ok. – 50 szt; b) worki z tworzywa sztucznego z taśmą do zawiązania worka, oznaczone odpowiednimi kolorami dla każdej selektywnie zbieranej frakcji: - o pojemności 120 l – w ilości 27.000 szt. - w kolorze żółtym, 5.400 szt. – w kolorze niebieskim i 6.050 szt. - w kolorze zielonym. - o pojemności 60 l – w ilości ok. 5.000 szt. - w kolorze brązowym; 2. Zamawiający, w ustalonym trybie, będzie przekazywał Wykonawcy informacje o zmianach w liczbie i lokalizacji nieruchomości objętych obowiązkiem odbierania odpadów oraz sposobie gromadzenia odpadów, w ciągu 5 dni od daty złożenia deklaracji. Wykonawca dostarczy pojemnik właścicielom nowo powstałych nieruchomości, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 3. W zakres zamówienia wchodzi także okresowa dezynfekcja pojemników do gromadzenia odpadów (co najmniej raz w roku). 4. Zamawiający szacuje (na podstawie realnych ilości zebranych odpadów w roku 2018 i 2019), że w trakcie wykonywania zamówienia (15 miesięcy) z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych zostaną odebrane następujące ilości poszczególnych frakcji odpadów: 1) zmieszanych (niesegregowanych) - 1400 Mg; 2) tworzyw sztucznych, metali i opakowań wielomateriałowych - 150 Mg; 3) papieru i tektury - 40 Mg; 4) szkła, w tym szkła bezbarwnego oraz szkła kolorowego - 110 Mg; 5) biodegradowalnych - 40 Mg; 6) wielkogabarytowych i zużyty sprzęt RTV i AGD - 160 Mg; Wymienione ilości poszczególnych frakcji odpadów przeznaczonych do odbioru i zagospodarowania mają charakter szacunkowy i mają one jedynie pomóc w przygotowaniu oferty. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za powstałe w trakcie zamówienia rozbieżności między podaną szacunkową a zebraną faktycznie przez Wykonawcę ilością odpadów. Wynikłe rozbieżności nie mogą stanowić podstawy ewentualnych roszczeń względem Zamawiającego. Wykonawca przed złożeniem oferty musi mieć świadomość, że dokonując na podstawie podanych wartości obliczeń uwzględnia ryzyko ich zmian w trakcie wykonywania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 4.000,00zł /słownie: cztery tysiące złotych 00/100/, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy PZP, w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu - przelewem na numer rachunku bankowego Zamawiającego nr 76 8355 0009 0034 9877 2000 0020 tyt. „wadium przetargowe – odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Słońsk”, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 110 ze zm.). 2. Wadium wniesione w formie przelewu pieniężnego winno znaleźć się na rachunku Zamawiającego, zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, najpóźniej do dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 3.1 nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 3.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; 3.3 kwotę gwarancji lub poręczenia; 3.4 termin ważności gwarancji lub poręczenia; 3.5 zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Zamawiający uzna za właściwe dołączenie oryginału gwarancji zarówno w osobnej kopercie i kopii wraz z ofertą, a także w formie załączenia oryginału gwarancji do oferty. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca posiada zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Słońsk; 2) Wykonawca posiada wpis do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami BDO, o którym mowa w Ustawie o odpadach z 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 701).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach