Przetargi.pl
"Odbiór i transport odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon oraz zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych z terenu Miasta i Gminy Torzym."

Gmina Torzym ogłasza przetarg

  • Adres: 66-235 Torzym, Wojska Polskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Torzym
    Wojska Polskiego
    66-235 Torzym, woj. lubuskie
    REGON: 970770439
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.torzym.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Odbiór i transport odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon oraz zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych z terenu Miasta i Gminy Torzym."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy (jeden raz w roku) odbiór i transport odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07, zużytych opon (kod odpadu 16 01 03) oraz zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych (kod odpadu 20 01 35).Szacunkowa ilość odpadu, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy wyniesie nie więcej niż:- 138 Mg odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07, - 18 Mg zużytych opon o kodzie 16 01 03 oraz- 3 Mg zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego o kodzie 20 01 35 (z zastrzeżeniem możliwości przekazania mniejszej ilości w okresie obowiązywania umowy)Odpady wielkogabarytowe, zużyte opony oraz zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne pochodzą z selektywnej zbiórki odpadów (wystawki);Odbiór odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon oraz zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych będzie odbywał się w dniach od poniedziałku do piątku. Odpady winny być odbierane przez Wykonawcę przy użyciu samochodów sprawnych technicznie, przystosowanych do odbioru i transportu odpadów, odpowiednio oznakowanych oraz umożliwiających zabezpieczenie odpadów podczas transportu;Załadunek i transport odpadów po stronie Wykonawcy;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 2 700.00 PLN (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego:Bank Spółdzielczy o/Torzym, numer rachunku bankowego16 9656 0008 2060 0271 2000 0005.z dopiskiem „Wadium dot. BGN.271.3.2024”. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą.4. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie (formularz ofertowy - załącznik 1 do SWZ) należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokona jego zwrotu.5. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 PZP:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462, 1672).6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą tj. do dnia 24.05.2024 r,7. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.2. Zamawiający stosuje warunki udziału w postępowaniu:2.1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca spełniający następujące warunki:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie);2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,— wykaże, że:a) posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07 i o kodzie 16 01 03 wydane na podstawie ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tj. Dz. U. z 2022 r. , poz. 699). Zamawiający dopuszcza możliwość odbierania odpadów przez pośrednika w obrocie odpadami w rozumieniu ustawy o odpadach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 699). W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, aby pośrednik w obrocie odpadami przedłożył kopię aktualnego zezwolenia, o którym mowa powyżej od przejmującego odpady o kodzie 20 03 07 lub 19 12 12.b) jest zarejestrowany w Rejestrze BDO w zakresie transportu odpadów o kodzie 20 03 07 i 16 01 03. W sytuacji, gdy Wykonawca będzie zlecał usługę transportu firmie zewnętrznej, wówczas jest zobowiązany dostarczyć, przed odbiorem pierwszej partii odpadów informację o rejestracji w BDO firmy transportującej w zakresie kodu odpadu 20 03 07 i 16 01 03. Pośrednik w obrocie odpadami zobowiązany jest posiadać odpowiedni wpis dotyczący jego działalności w BDO.3) w zakresie zdolności technicznej i zawodowej (w zakresie doświadczenia oraz dysponowania osobami) — Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagańw odniesieniu do postawionego warunku.4) w zakresie zdolności technicznej i zawodowej (w zakresie urządzeń lub wyposażenia zakładu):a) wykazu usług (Załącznik nr 3 do SWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach