Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 66-530 Drezdenko, ul. Warszawska
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7638027; 7620202 , fax. 095 7620220
- Data zamieszczenia: 2019-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Warszawska 1
66-530 Drezdenko, woj. lubuskie
tel. 095 7638027; 7620202, fax. 095 7620220
REGON: 00053000575110 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drezdenko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia żłobka - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wyposażenia żłobka 1. Rodzaj zamówienia: dostawa 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do żłobka. 3. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części: Część I. Wyposażenie żłobka Część II. Materiały dydaktyczne 4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium: a) dla części I zamówienia - Wyposażenie żłobka w kwocie 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł 00/100), b) dla części II zamówienia - Materiały dydaktyczne w kwocie 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100),
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawartość oferty A. oferta na wykonanie zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, B. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załączniki nr 2 do SIWZ, C. pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, jeżeli upoważnienie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga się składania tego formularza, pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopi poświadczonej notarialnie, D. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, pełnomocnictwa należy składać w formie pisemnej (oryginał) lub w formie kopi poświadczonej notarialnie, E. dowód wniesienia wadium dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia (kopię dowodu wniesienia wadium należy wpiąć do oferty, a oryginał luźno dołączyć do oferty).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą i montażem mebli i wyposażenia dodatkowego przewidywanego dla pomieszczeń realizowanych w dawnym budynku PKP przebudowywanym na potrzeby biblioteki gminnej
Dodano: 2021-02-24 - Dostawa pomocy dydaktycznych na rzecz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie - warsztat gastronomiczny
Dodano: 2021-02-12 - Dostawa pomocy dydaktycznych na rzecz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sulechowie - pracownia obsługi konsumenta.
Dodano: 2021-02-12 - Zakup wraz z dostawą i montażem mebli i wyposażenia dodatkowego przewidywanego dla pomieszczeń realizowanych w dawnym budynku PKP, przebudowanym na potrzeby biblioteki gminnej
Dodano: 2020-12-17 - Zakup wraz z dostawą i montażem mebli i wyposażenia dodatkowego przewidywanego dla pomieszczeń realizowanych w dawnym budynku PKP, przebudowanym na potrzeby biblioteki gminnej
Dodano: 2020-10-09 - Dostawa wyposażenia świetlic wiejskich w miejscowości Bogaczów i Pierzwin – część II
Dodano: 2020-08-31 - Dostawa wyposażenia świetlic wiejskich w miejscowości Bogaczów i Pierzwin
Dodano: 2020-08-11 - Dostawa, montaż i rozmieszczenie mebli, wyposażenia medycznego, oraz dostawa wag i laryngoskopów dla komórek organizacyjnych Szpitala.
Dodano: 2019-10-18 - Dostawa wyposażenia do Centrum Aktywności Społecznej przy ul. Plac Kościelny 2 w Szprotawie
Dodano: 2019-05-31 - Dostawa wyposażenia do Centrum Aktywności Społecznej przy ul. Plac Kościelny 2 w Szprotawie
Dodano: 2019-05-16