Dom Pomocy Społecznej im. Roba Inja w Świdniku ogłasza przetarg
- Adres: 21-040 Świdnik, ul. Piasecka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 817 515 771 , fax. 817 515 773
- Data zamieszczenia: 2020-01-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. Roba Inja w Świdniku
ul. Piasecka 240
21-040 Świdnik, woj. lubelskie
tel. 817 515 771, fax. 817 515 773
REGON: 43119848000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsswidnik.pl, https://spswidnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=236
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa leków oraz środków opatrunkowych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. Roba Inja w Świdniku, ul. Piasecka 240 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków na indywidualne recepty dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. Roba Inja w Świdniku oraz innych leków z odpłatnością 100%, a także materiałów opatrunkowych i sprzętu jednorazowego użytku zgodnie z SIWZ. Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców asortyment będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność. Asortyment ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa i odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym przepisami prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności, nie krótszy niż 12 miesięcy, (z wyłączeniem leków recepturowych, robionych na indywidualne zamówienie). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa leków, środków medycznych, materiałów opatrunkowych i innych wyrobów medycznych dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i wyposażenia sal terapeutycznych
Dodano: 2023-04-20 - Dostawa testów kasetkowych na obecność SARS-CoV-2
Dodano: 2022-03-16 - Dostawa medium trnasportowego do testów PCR i pałeczek do pobierania wymazów
Dodano: 2022-03-10 - Test kasetkowy antygenowy na obecność SARS-CoV-2
Dodano: 2022-03-10 - Test kasetkowy na obecność SARS-COV-2
Dodano: 2022-03-08 - "Zakup i dostawa środków ochrony osobistej w ramach dotacji z ,,Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 z przeznaczeniem na przygotowanie i zabezpieczenie domów pomocy społecznej przed wzrostem zakażeń wywołanych wirusem SARS-COV-2”.
Dodano: 2021-12-30 - Zakup i dostawa środków ochrony osobistej w ramach dotacji z ,,Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 z przeznaczeniem na przygotowanie i zabezpieczenie domów pomocy społecznej przed wzrostem zakażeń wywołanych wirusem SARS-COV-2
Dodano: 2021-12-09 - ZWS/01193/21/SZ
Dodano: 2021-04-13 - ZWS/01187/21/SZ
Dodano: 2021-04-13