Przetargi.pl
Remont (modernizacja) budynku gospodarczego w Jabłonnie-Majątek na potrzeby organizacji pozarządowych i jako miejsce spotkań mieszkańców

Gmina Jabłonna ogłasza przetarg

  • Adres: 23-114 Jabłonna, Majątek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 610 577, , fax. 815 610 065
  • Data zamieszczenia: 2020-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonna
    Majątek 22
    23-114 Jabłonna, woj. lubelskie
    tel. 815 610 577, , fax. 815 610 065
    REGON: 53516100000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont (modernizacja) budynku gospodarczego w Jabłonnie-Majątek na potrzeby organizacji pozarządowych i jako miejsce spotkań mieszkańców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa i remont (modernizacja) pomieszczeń budynku gospodarczego w Jabłonnie-Majątek na potrzeby organizacji pozarządowych oraz jako miejsce spotkań mieszkańców. Powierzchnia zabudowy: 91,40 m2. Powierzchnia użytkowa budynku: 69,17 m2. Kubatura netto budynku: 256,34 m3. Kubatura brutto budynku: 384,85 m3. Projektuje się ocieplenie budynku metodą lekką mokrą, wykorzystując styropian fasadowy o grubości 20 cm. Nowa elewacja wykończona tynkiem cienkowarstwowym. Opracowanie obejmuje wykonanie w całości nowej podłogi na gruncie. Projektuje się nową konstrukcję dachu oraz pokrycie dachowe obiektu z blachodachówki. Przebudowa obejmie wykonanie nowego układu funkcjonalnego obiektu oraz wyburzenie stropu, który zastąpi konstrukcja sufitu podwieszanego na wysokości 3 m od posadzki. W budynku zaprojektowano dwie sale warsztatowe, każda przeznaczona dla max. 20 osób oraz pomieszczenia niezbędne do należytego użytkowania obiektu. Projekt zakłada zamontowanie kurtyny powietrznej przy drzwiach wejściowych głównego wejścia do budynku. Przewiduje on również utworzenie dodatkowego wyjścia ewakuacyjnego z sali warsztatowej od strony zachodniej. Wyjścia położone będą 20 cm powyżej poziomu terenu. Zaplanowano podejścia o 8% spadku nachylenia i długości 1,2 m wraz z poręczami. W obiekcie zaprojektowano toaletę przystosowaną dla osób niepełnosprawnych, wyposażoną w miskę ustępową, umywalkę, prysznic oraz towarzyszące im poręcze. Wentylacja obiektu – grawitacyjna. Projektuje się następujące instalacje wewnętrzne: - instalacja wod.-kan., - instalacja c.o. (źródło ciepła – kocioł gazowy w pomieszczeniu pomocniczym) - instalacja elektryczna i oświetlenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) 9.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, numer konta: 53 8685 0001 2600 0866 2000 0020 z dopiskiem: „Wadium: Remont (modernizacja) budynku gospodarczego w Jabłonnie-Majątek na potrzeby organizacji pozarządowych i jako miejsce spotkań mieszkańców,”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego. 9.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 9.5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 9.5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 9.5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 9.6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 9.6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 9.6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.15. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.16. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w sekcji 6.15, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach