Przetargi.pl
Zakup i dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Grabowie nad Pilicą

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-902 Grabów nad Pilicą, ul. Kazimierza Pułaskiego 51
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6627014 , fax. 048 6627014
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Kazimierza Pułaskiego 51 51
    26-902 Grabów nad Pilicą, woj. mazowieckie
    tel. 048 6627014, fax. 048 6627014
    REGON: 00054011000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grabow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Grabowie nad Pilicą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą lekkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Grabowie nad Pilicą. Samochód będący przedmiotem zamówienia musi spełniać poniższe: wymagania techniczne: - napęd 4x4 - silnik wysokoprężny spełniający normy spalin EURO-4 - moc od 80 do 120 KM - pojemność od 2000 do 3000 cm 3 - ilość miejsc 5 - przestrzeń ładunkowa od 4-6 m 3 - kolor czerwony wyposażenie - sygnały świetlne i dźwiękowe - lampy pulsacyjne z przodu - oświetlenie wewnętrzne - wyłożenie ścian bocznych i podłogi przedziału ładunkowego blachą aluminiową ryflowaną - pólka i podest wysuwany wykonany z profili stalowych pokrytych blachą aluminiową - uchwyty do mocowania wyposażenia zgodnie z wymaganiami określonymi przez CNB OP w Józefowie dla pojazdów o masie całkowitej do 3,5 t pozostałe - samochód musi posiadać pozytywną opinię wydaną przez Centrum Naukowo- Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w Józefowie - samochód nie może być używany - musi posiadać wszystkie niezbędne dokumenty obowiązujące przy rejestracji pojazdu na terenie kraju - musi być garażowany na terenie Polski od dnia złożenia oferty do momentu rozstrzygnięcia w celu obejrzenia oferowanego pojazdu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą złożyć oświadczenie, które stanowi załącznik nr 3 do oferty oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu muszą dostarczyć następujące dokumenty 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia: - warunek dotyczący uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, musi być spełniony przez każdego z tych Wykonawców; - dokument i oświadczenie o którym mowa powyżej, musi złożyć każdy z Wykonawców;.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.grabow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach