Przetargi.pl
Remont Sali gimnastycznej i kuchni przy Zespole Oświatowym w Rozbitym Kamieniu, gm. Bielany, pow. sokołowski.

Gmina Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 08-311 Bielany, ul. Słoneczna 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7878013 w. 24 , fax. 025 7878013
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielany
    ul. Słoneczna 2 2
    08-311 Bielany, woj. mazowieckie
    tel. 025 7878013 w. 24, fax. 025 7878013
    REGON: 00053367600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont Sali gimnastycznej i kuchni przy Zespole Oświatowym w Rozbitym Kamieniu, gm. Bielany, pow. sokołowski.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia Remont Sali gimnastycznej i kuchni w budynku Zespołu Oświatowego, z materiałów zakupionych przez wykonawcę. Zakres robót obejmuje: Sala Gimnastyczna - remont posadzki oraz wymiana parkietu - wymiana instalacji elektrycznej. Kuchnia - remont kuchni Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień Zakres rzeczowy obejmuje: (Sala gimnastyczna) 1. Wymiana cokołów drewnia liściastego 2. Rozebranie posadzki z deszczółek 3. Położenie masy szpachlowej samopoziomującej 4. Posadzki z deszczółek dębowych na lepiku 5. Lakierowanie posadzek i parkietów 6. Montaż skrzynki rozdzielczej wraz z konstrukcją 7. Wymiana przewodów izolowanych jednożyłowych 8. Montaż rur winidurowych układane w gotowych bruzdach uprzednio wykutych 9. Wypusty przewodów wtynkowych na gniazda, wyłączniki, przełączniki świecznikowe, gniazda komputerowe, dzwonek szkolny 10. Montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych, opraw ewakuacyjnych 11. Montaż przewodów kablowych (Kuchnia) 12. Wykucie otworów drzwiowych w ścianach z wykonaniem przesklepień 13. Wykucie z muru ościeżnic drzwiowych 14. Montaż drzwi z PCV z okienkiem podawczym 15. Wykonanie ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach 16. Montaż ościeżnic stalowych i skrzydeł drzwiowych 17. Wykonanie tynków 18. Wykucie posadzki pod kanalizację 19. Wykonanie rurociągów kanalizacyjnych 20. Montaż zlewozmywaka i baterii 21. Przełożenie grzejnika 22. Wykonanie posadzek z terakoty oraz ułożenie glazury na ścianach 23. Wykonanie gładzi gipsowej wraz z pomalowaniem na ścianach i sufitach. Szczegółowy zakres robót określony jest w załączonym przedmiarze robót, stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów zakupionych przez wykonawcę po uzgodnieniu z dyrektorem Zespołu Oświatowego /wybór płytek i terakoty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych Spełniają i przyjmują warunki określone w pkt. 6 SIWZ oraz wzorze umowy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawia dokumentów dostarczonych przez wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmiot oferty wspólnej konsorcjum będzie dokonana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które są wymagane do podmiotu wiodącego i każdego uczestnika konsorcjum szczegółowo wymienione w pkt. 6. Ocena spełniania posiadania niezbędnego potencjału technicznego oraz osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonana po zsumowaniu potencjałów ekonomicznego i technicznego uczestników konsorcjum oraz osób personelu kierowniczego przewidzianych do uczestnictwa w wykonaniu zamówienia, którymi dysponują łącznie uczestnicy konsorcjum. W przypadku oceny posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia konieczne jest, aby przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum spełnił to wymaganie. Kryteria oceny spełnienia warunków: 1. Warunek pierwszy uważa się za spełniony, gdy Wykonawca dostarczy : 1 oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem; 2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne uświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nic wcześniej niż 6 m-cy - przed upływem terminu składania ofert; 2. Warunek 2 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: 1 oświadczenie, że posiada niezbędna, wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Warunek 3 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: 1 oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Warunek 4 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: 1 oświadczenie, że nic podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert: 5. Warunek 5 uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: 1 Oświadczenie, że spełnia i akceptuje warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawcy spełniają warunki wymienione w pkt 5 powinni dostarczyć niżej wymienione dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony zgodnie z zał. 2) Oświadczenie, że wykonawca: 1/ posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, 2/ posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3/ znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. 3) Oświadczenie, że wykonawca spełnia i przyjmuje warunki określone w SIWZ i we wzorze umowy. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nic wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5) W przypadku zatrudnienia podwykonawcy przy realizacji zamówienia, pisemne jego oświadczenie o gotowości współpracy z wykonawcą w zakresie realizacji zamówienia ze wskazaniem rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy z kompletem dokumentów wymienionych w pkt 2. ppkt 2,3,4 . 6) W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną - wykonawca zobowiązany jest dostarczyć : a/ dokumenty wymienione w pkt. 2 . ppkt 1,2,3,4 jako spółka , b/ dokumenty wymienione w pkt. 2, ppkt. 2,4 dotyczące każdego ze wspólników . 7) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie będą mieli obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum zawierającą co najmniej: zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy , czas obowiązywania umowy , który nie może być krótszy . niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz. czas trwania gwarancji jakości i rękojmi . UWAGA : Dokumenty, o których mowa w pkt. 6 ppkt 4 należy załączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 6 ppkt 4) siwz składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy Przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA: Dokumenty, o których mowa są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu lub kopii oraz przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego i poświadczone przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.bumsoft-2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach