Gmina Strzegom ogłasza przetarg
- Adres: 58-150 Strzegom, ul. Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
- Data zamieszczenia: 2019-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
ul. Rynek 38
58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
REGON: 89071837200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl, www.bip.strzegom.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA LAPTOPÓW ORAZ WYPOSAŻENIA MULTIMEDIALNEGO DLA GMINY STRZEGOM - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania wg załącznika nr 7 do SIWZ w tym : 1) Laptopy - 64 szt. 2) Tablica interaktywna – 9 szt. 3) Projektor – 9 szt. 4) Szafa do ładowania i przechowywania laptopów – 8 szt. 5) Program antywirusowy – licencje na 3 lata – ilość wg załącznika na 7 do SIWZ 6) Oprogramowanie edukacyjne do tablicy interaktywnej – 8 pakietów 7) Zestaw pilotów do testów – 8 kompletów 8) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. Szczegółowy opis minimalnych wymagań dla dostarczanego sprzętu i oprogramowania oraz ilości zawiera załącznik nr 7. Przedmiot zamówienia obejmuje również, wniesienie, konfigurację, instalację, montaż i uruchomienie sprzętu oraz przeszkolenie nauczycieli z obsługi. Zadanie I – CZĘŚĆ I 1) Zadanie jest realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków unii europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Podniesienie efektywności kształcenia w zakresie języka angielskiego w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Strzegom” poprzez stworzenie warunków dla nauczania języka angielskiego w oparciu o metody, techniki i formy aktywizujące uczniów z zastosowaniem narzędzi TIK. 2) Zadanie I obejmuje dostawę : 1) Laptopy - 62 szt. 2) Tablica interaktywna – 8 szt. 3) Projektor – 8 szt. 4) Szafa do ładowania i przechowywania laptopów – 8 szt. 5) Program antywirusowy – licencje na 3 lata – ilość wg załącznika na 7 do SIWZ 6) Oprogramowanie edukacyjne do tablicy interaktywnej – 8 pakietów 7) Zestaw pilotów do testów – 8 kompletów Szczegółowy opis minimalnych wymagań dla dostarczanego sprzętu i oprogramowania oraz ilości zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 4) Wszystkie dostarczane urządzenia i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe ( nieużywane i nieaktywowane na innym urządzeniu) oryginalnie zapakowane, pochodzące z legalnego źródła sprzedaży oraz wykonane zgodnie z obowiązującymi normami jakości i bezpieczeństwa. 5) Cena ofertowa obejmuje dostawę, wniesienie i montaż (tablice i projektory) oraz konfigurację sprzętu. 6) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko do 8 szkół wg załącznika nr 8 do SIWZ. 7) O terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego co najmniej z 3-dniowym wyprzedzeniem. 8) Za dzień zakończenia wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z realizacją zamówienia, uważa się dzień, w którym podpisany zostanie protokół końcowego obioru bez zastrzeżeń. 9) W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszym zapytaniu ofertowym. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne -tj.: spełniające minimalne wymagania określone w załącznikach nr 7 - 9. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy. 10) Minimalny wymagany okres gwarancji – 1 rok 11) W ramach procedury odbioru związanej z wykonaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji czy oprogramowanie i powiązane z nim elementy, takie jak certyfikaty/etykiety producenta oprogramowania dołączone do oprogramowania są oryginalne i licencjonowane zgodnie z prawem. W powyższym celu zamawiający może zwrócić się do przedstawicieli producenta danego oprogramowania z prośbą o weryfikację czy oferowane oprogramowanie i materiały do niego dołączone są oryginalne. W przypadku identyfikacji nielicencjonowanego lub podrobionego oprogramowania lub jego elementów, w tym podrobionych lub przerobionych certyfikatów/etykiet producenta, zamawiający odstąpi od odbioru dostarczonego sprzętu. Ponadto, powyższe informacje zostaną przekazane właściwym organom w celu wszczęcia stosownych postępowań. Zadanie II – CZĘŚĆ II Zadanie II obejmuje dostawę : 1) Zadanie jest dofinansowane ze środków Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2019. 2) Zadanie I obejmuje dostawę : 8) Laptopy - 2 szt. 9) Tablica interaktywna – 1 szt. 10) Projektor – 1 szt. 11) Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. Szczegółowy opis minimalnych wymagań dla dostarczanego sprzętu i oprogramowania oraz ilości zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. 4) Wszystkie dostarczane urządzenia i oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe ( nieużywane i nieaktywowane na innym urządzeniu) oryginalnie zapakowane, pochodzące z legalnego źródła sprzedaży oraz wykonane zgodnie z obowiązującymi normami jakości i bezpieczeństwa. 5) Cena ofertowa obejmuje dostawę, wniesienie, montaż (projektor i tablica) oraz konfigurację sprzętu. 6) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko – miejsce dostawy i montażu wg załącznika nr 8 do SIWZ. 7) O terminie dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego co najmniej z 3-dniowym wyprzedzeniem. 8) Za dzień zakończenia wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z realizacją zamówienia, uważa się dzień, w którym podpisany zostanie protokół końcowego obioru bez zastrzeżeń. 9) W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszym zapytaniu ofertowym. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne -tj.: spełniające minimalne wymagania określone w załącznikach nr 7 - 9. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy. 10. Minimalny wymagany okres gwarancji – 1 rok 11) W ramach procedury odbioru związanej z wykonaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji czy oprogramowanie i powiązane z nim elementy, takie jak certyfikaty/etykiety producenta oprogramowania dołączone do oprogramowania są oryginalne i licencjonowane zgodnie z prawem. W powyższym celu zamawiający może zwrócić się do przedstawicieli producenta danego oprogramowania z prośbą o weryfikację czy oferowane oprogramowanie i materiały do niego dołączone są oryginalne. W przypadku identyfikacji nielicencjonowanego lub podrobionego oprogramowania lub jego elementów, w tym podrobionych lub przerobionych certyfikatów/etykiet producenta, zamawiający odstąpi od odbioru dostarczonego sprzętu. Ponadto, powyższe informacje zostaną przekazane właściwym organom w celu wszczęcia stosownych postępowań. Dopuszcza się składanie ofert częściowych tj.: na zadanie I i/lub Zadanie II. Do oferty należy załączyć wypełniony załącznik nr 10 odpowiednio dla Zadania nr 1 i/lub Zadania nr 2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wraz z ofertą Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego - o których mowa w pkt. 5.3 lit a) SIWZ. 2) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca składa dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego . 3)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 4) Wraz z ofertą wykonawca składa kosztorys ofertowy wg zał nr 10 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb dydaktycznych.
Dodano: 2023-10-25 - Dostawa komputerów i laptopów w ramach projektu Cyfrowy Powiat dla dwóch jednostek organizacyjnych Powiatu Lubańskiego
Dodano: 2023-09-28 - Dostawa laptopów dla Katedry Inżynierii Biomedycznej Politechniki Wrocławskiej – 2 ZADANIA
Dodano: 2023-09-26 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb dydaktycznych.
Dodano: 2023-09-25 - Notebooki dla pracowników DSDiK
Dodano: 2023-05-26 - Zakup i dostawa sprzętu mobilnego - komputerów i rzutników - na potrzeby prowadzenia zajęć języka polskiego dla obywateli Ukrainy.
Dodano: 2023-04-20 - Zakup i dostawa sprzętu mobilnego - komputerów i rzutników - na potrzeby prowadzenia zajęć języka polskiego dla obywateli Ukrainy.
Dodano: 2023-03-27 - Zakup i dostawa 10 sztuk notebooków ekran 15 oraz 7 sztuk notebooków ekran 17 w ramach projektu grantowego „ Cyfrowa Gmina” .
Dodano: 2023-03-15 - Zakup i dostawa 10 sztuk notebooków ekran 15 oraz 7 sztuk notebooków ekran 17 w ramach projektu grantowego „ Cyfrowa Gmina” .
Dodano: 2023-03-15 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z dodatkowym oprogramowaniem w ramach projektu grantowego „ Cyfrowa Gmina” z możliwością składania ofert częściowych.
Dodano: 2023-02-21