Przetargi.pl
Dostawa i montaż: mebli i wyposażenia meblowego, urządzeń sanitarnych oraz wyposażenia audiowizualnego z podziałem na części w ramach projektu „Adaptacja budynku biurowego olszyńskich fabryk mebli w celu nadania mu nowych funkcji społecznych ze szczególnym uwzględnieniem osób niepełnosprawnych” realizowanego z finansowym wsparciem z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 dla osi priorytetowej nr 6 „Infrastruktura spójności społecznej”, działanie 6.3. „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów”, poddziałanie 6.3.1. „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów- konkursy horyzontalne - nabór OSI (RPDS.06.03.01-IZ.00-02-169/16).

Gmina Olszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 59-830 Olszyna, ul. Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 212 368 , fax. 757 212 050
  • Data zamieszczenia: 2019-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszyna
    ul. Wolności 6
    59-830 Olszyna, woj. dolnośląskie
    tel. 757 212 368, fax. 757 212 050
    REGON: 23082148600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.olszyna.nv.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż: mebli i wyposażenia meblowego, urządzeń sanitarnych oraz wyposażenia audiowizualnego z podziałem na części w ramach projektu „Adaptacja budynku biurowego olszyńskich fabryk mebli w celu nadania mu nowych funkcji społecznych ze szczególnym uwzględnieniem osób niepełnosprawnych” realizowanego z finansowym wsparciem z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 dla osi priorytetowej nr 6 „Infrastruktura spójności społecznej”, działanie 6.3. „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów”, poddziałanie 6.3.1. „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów- konkursy horyzontalne - nabór OSI (RPDS.06.03.01-IZ.00-02-169/16).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli i wyposażenia meblowego, urządzeń sanitarnych oraz wyposażenia audiowizualnego do budynku biurowego zlokalizowanego w Olszynie przy ul. Wolności 20, na dz. nr 779/12 łącznie z ich wniesieniem do wskazanych pomieszczeń Zamawiającego. Budynek biurowy powstał poprzez adaptację istniejącego biurowca byłych Fabryk Mebli w Olszynie. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż: wyposażenia meblowego, urządzeń i akcesoriów sanitarnych, pozostałego wyposażenia meblowego i audiowizualnego sali narad. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Adaptacja budynku biurowego olszyńskich fabryk mebli w celu nadania mu nowych funkcji społecznych ze szczególnym uwzględnieniem osób niepełnosprawnych” realizowanego z finansowym wsparciem z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 dla osi priorytetowej nr 6 „Infrastruktura spójności społecznej”, działanie 6.3. „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów”, poddziałanie 6.3.1. „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów- konkursy horyzontalne - nabór OSI (RPDS.06.03.01-IZ.00-02-169/16). 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część 1 – Dostawa i montaż wyposażenia meblowego Część 2 – Dostawa i montaż urządzeń i akcesoriów sanitarnych Część 3 – Dostawa i montaż pozostałego wyposażenia pomieszczeń Część 4 – Dostawa i montaż wyposażenia audiowizualnego 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznikach: Załącznik nr 2A OPZ - dla część 1- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego, Załącznik nr 2B OPZ - dla cześć 2- Dostawa i montaż urządzeń i akcesoriów sanitarnych, Załącznik nr 2C OPZ - dla cześć 3 – Dostawa i montaż pozostałego wyposażenia pomieszczeń, Załącznik nr 2D OPZ - dla część 4 - Dostawa i montaż wyposażenia audiowizualnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - Dla części 1 - zamówienia w wysokości 20 000 (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). - Dla części 2 - Zamawiający nie wymaga wadium. - Dla części 3 - Zamawiający nie wymaga wadium. - Dla części 4 - Zamawiający nie wymaga wadium. 2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Łużycki Bank Spółdzielczy /Oddział w Olszynie 23 8392 0004 1300 0374 2000 0030 z dopiskiem: „Postępowanie nr ZP.271.4.2019 –część 1” (w takim przypadku wadium należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby zostało uznane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert) 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w pkt 9. 2. 2.) – 5) zobowiązany jest on dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć (łącznie z ofertą, tzn. w tym samym opakowaniu) w siedzibie Pełnomocnika Zamawiającego. 6. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 9.12.1). 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7., jeżeli w wyniku rozstrzygnięciu odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta dla każdej części zamówienia odrębnie musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony formularz ofertowy wraz z wypełnionym formularzem asortymentowo-cenowym– załącznikiem do każdego formularza oferty dla każdej części sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego: Załącznik Nr 1A do SIWZ - formularz oferty wraz z formularzem asortymentowo - cenowym dla część 1 lub/i Załącznik Nr 1B do SIWZ - formularz oferty wraz z formularzem asortymentowo - cenowym dla część 2 lub/i Załącznik Nr 1C do SIWZ - formularz oferty wraz z formularzem asortymentowo - cenowym dla część 3 lub/i Załącznik Nr 1D do SIWZ - formularz oferty wraz z formularzem asortymentowo - cenowym dla część 4 Uwaga brak szczegółowego formularza asortymentowo - cenowego będzie powodował odrzucenie oferty. Zgodnie z wyrokiem z dnia 29 czerwca 2011 r. (KIO 1292/11): "Brak wskazania i skonkretyzowania przedmiotu dostawy na etapie składania ofert należy uznać za niezgodność treści oferty z Siwz polegającą na niewłaściwym, tzn. niezgodnym z wymaganiami Siwz, opisaniu przedmiotu dostawy. Innymi słowy, Wykonawca wbrew wymaganiom zamawiającego nie wskazał jakie konkretnie urządzenie oferuje, wskazał jedynie, iż będzie to bliżej nieokreślone urządzenie o parametrach odpowiadających wymaganiom Zamawiającego. 2)oświadczenie własne stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ- Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części zamówienia składa jedno oświadczenie własne, w którym wymienia części, których dotyczy; - Jeżeli Wykonawca zamierza zlecić osobom trzecim podwykonawstwo jakiejkolwiek części zamówienia, należy przedstawić informację dla każdego z podwykonawców, których to dotyczy, odrębnym oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ w odniesieniu do podwykonawcy, - Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, należy przedstawić informację dla każdego z podmiotów, których to dotyczy, odrębnym oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, w odniesieniu do innego podmiotu, - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3)zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 6.3.2). SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału; 5)pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; 6)dokumenty, z których wynika prawo podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2017r. poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 7)Oświadczenie Wykonawcy o przynależności, albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach