Gmina Grodzisko Dolne ogłasza przetarg
- Adres: 37-306 Grodzisko Dolne,
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 24-36-003
- Data zamieszczenia: 2009-04-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisko Dolne
37-306 Grodzisko Dolne, woj. podkarpackie
tel. 017 24-36-003 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziskodolne.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa kamienia drogowego dla potrzeb remontu dróg gminnych na terenie gminy Grodzisko Dolne w roku 2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie remontu (naprawa) dróg gminnych na terenie gminy Grodzisko Dolne w podanym niżej zakresie: - zakup i dostawa na teren gminy Grodzisko Dolne kruszywa drogowego bazaltowego lub granitowego o frakcji 16-32 mm dla potrzeb remontu dróg gminnych w i - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131408
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca wniesie wadium w wysokości 1 000, 00 PLN ( jeden tysiąc złotych ) 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wniesione w formie: - pieniądza - poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust 1 Prawo zamówień Publicznych tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia . c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2) Sposób dokonania oceny spełniania wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą (spełnia albo nie spełnia) na podstawie analizy dokumentów lub oświadczeń wymienionych w pkt 11 SIWZ - niespełnienie chociażby jednego warunku będzie skutkować wykluczeniem z postępowania: Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy przedstawić: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy , wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat dostaw , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - wg załącznika 2b do Specyfikacji. 8)Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia ( w tym miedzy innymi: środki transportowe , i urządzenia załadunkowe ) wraz z oświadczeniem o dysponowaniu sprzętem na czas realizacji zamówienia - w przypadku gdy sprzęt nie jest własnością Wykonawcy. 9)Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10)Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzający zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.grodziskodolne.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa kamie nia drogowego dla potrzeb remontu dróg gminnych na terenie gminy Grodzisko Dolne w roku 2016
Dodano: 2016-04-26 - dostawa kruszywa na remont dróg gminnych
Dodano: 2016-03-09 - dostawa kruszywa na remont dróg gminnych
Dodano: 2016-02-09 - Dostawa kruszywa wraz z transportem na poprawę dróg gminnych i wewnętrznych Gminy Lubenia.
Dodano: 2016-01-18 - Zakup i dostawa kamienia drogowego dla potrzeb remontu dróg gminnych na terenie gminy Grodzisko Dolne w roku 2015
Dodano: 2015-06-10 - Dostawa kruszywa drogowego wraz z wbudowaniem go na drogi wewnętrzne i gminne na terenie Gminy Trzebownisko w 2015 roku
Dodano: 2015-04-10 - Dostawa kruszywa wraz z transportem na poprawę dróg gminnych i wewnętrznych Gminy Lubenia .
Dodano: 2015-01-26 - DOSTAWA KRUSZYWA NATURALNEGO ŁAMANEGO DO REMONTU DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY JAROSŁAW WRAZ Z JEGO WBUDOWANIEM NA DROGACH I POBOCZACH DRÓG (WZMOCNIENIE POBOCZY DRÓG UTWARDZONYCH)
Dodano: 2015-01-09 - Zakup i dostawa kamienia drogowego dla potrzeb remontu dróg gminnych na terenie gminy Grodzisko Dolne w roku 2014 - III etap
Dodano: 2014-09-29 - Zakup i dostawa kamienia drogowego dla potrzeb remontu dróg gminnych na terenie gminy Grodzisko Dolne w roku 2014 - III etap
Dodano: 2014-09-09