Przetargi.pl
Zakup i dostawa folii do faxu, taśmy, tonerów i tuszy do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich.

Gmina Ząbkowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 151 881 do 885 wew. 123 , fax. 74 8155445
  • Data zamieszczenia: 2013-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ząbkowice Śląskie
    ul. 1 Maja 15 15
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 74 151 881 do 885 wew. 123, fax. 74 8155445
    REGON: 00052611000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa folii do faxu, taśmy, tonerów i tuszy do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa folii do faxu, taśmy, tonerów i tuszy do drukarek i kserokopiarek będących na wyposażeniu Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich - pełna lista przedmiotów składających się na niniejsze zamówienie opisana jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Dostawa obejmuje sprzęt fabrycznie nowy - Zamawiający wymaga, żeby oferowane materiały były fabrycznie nowe, oryginalne, nieregenerowane i zalecane przez producenta sprzętu. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4.Zamawiający w zaznaczonych pozycjach w formularzu cenowym (wpisane oryginał) Załącznik nr 1 niniejszej SIWZ, wymaga oryginalnych produktów ze względu na postanowienia wynikające z kart gwarancyjnych. 5. Wykonawca zapewnia, że przedmiotem umowy jest towarem zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, fabrycznie nowym, pełnowartościowym, nieregenerowanym i nieprefabrykowanym, wolnym od wad technicznych, wyprodukowanym wyłącznie ze 100% nowych komponentów oraz, że będzie dostarczony w oryginalnych opakowaniach producenta. 6.Dopuszcza się zastosowania materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający w celu sprawdzenia czy dany materiał równoważny spełnia wymogi opisane przez Zamawiającego, może w toku badania ofert zażądać od Wykonawcy wykazania (np. próbek), że oferowane materiały równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7.Wykonawca dostarczy deklarację zgodności producenta oferowanego równoważnego przedmiotu zamówienia z produktem oryginalnym świadczącą, że oferowany równoważny przedmiot zamówienia jest w pełni kompatybilny z oryginalnym produktem producenta urządzenia oraz spełnia warunki równoważności technicznej, jakościowej i eksploatacyjnej. W przypadku, gdy deklaracja jest w języku obcym, winna być przetłumaczona na język polski i oświadczenia za zgodność z oryginałem. 8. Wykonawca dostarczy oświadczenie, że w przypadku uszkodzeń lub awarii urządzenia Zamawiającego na skutek używania oferowanego równoważnego przedmiotu zamówienia, stwierdzonych przez autoryzowany serwis producenta urządzenia, Wykonawca pokryje koszty naprawy tego urządzenia, a w przypadku gdyby urządzenie było na gwarancji i nastąpiłaby utrata gwarancji na skutek uszkodzeń lub awarii wynikłych z używania oferowanego przedmiotu zamówienia, stwierdzonych przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu gwarancyjnego, podejmie się na czas obowiązywania utraconej gwarancji serwisowania urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach