Gmina Ząbkowice Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1 Maja 15
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 74 151 881 do 885 wew. 123 , fax. 74 8155445
- Data zamieszczenia: 2013-02-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ząbkowice Śląskie
ul. 1 Maja 15 15
57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
tel. 74 151 881 do 885 wew. 123, fax. 74 8155445
REGON: 00052611000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa folii do faxu, taśmy, tonerów i tuszy do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa folii do faxu, taśmy, tonerów i tuszy do drukarek i kserokopiarek będących na wyposażeniu Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich - pełna lista przedmiotów składających się na niniejsze zamówienie opisana jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Dostawa obejmuje sprzęt fabrycznie nowy - Zamawiający wymaga, żeby oferowane materiały były fabrycznie nowe, oryginalne, nieregenerowane i zalecane przez producenta sprzętu. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 4.Zamawiający w zaznaczonych pozycjach w formularzu cenowym (wpisane oryginał) Załącznik nr 1 niniejszej SIWZ, wymaga oryginalnych produktów ze względu na postanowienia wynikające z kart gwarancyjnych. 5. Wykonawca zapewnia, że przedmiotem umowy jest towarem zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia, fabrycznie nowym, pełnowartościowym, nieregenerowanym i nieprefabrykowanym, wolnym od wad technicznych, wyprodukowanym wyłącznie ze 100% nowych komponentów oraz, że będzie dostarczony w oryginalnych opakowaniach producenta. 6.Dopuszcza się zastosowania materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający w celu sprawdzenia czy dany materiał równoważny spełnia wymogi opisane przez Zamawiającego, może w toku badania ofert zażądać od Wykonawcy wykazania (np. próbek), że oferowane materiały równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7.Wykonawca dostarczy deklarację zgodności producenta oferowanego równoważnego przedmiotu zamówienia z produktem oryginalnym świadczącą, że oferowany równoważny przedmiot zamówienia jest w pełni kompatybilny z oryginalnym produktem producenta urządzenia oraz spełnia warunki równoważności technicznej, jakościowej i eksploatacyjnej. W przypadku, gdy deklaracja jest w języku obcym, winna być przetłumaczona na język polski i oświadczenia za zgodność z oryginałem. 8. Wykonawca dostarczy oświadczenie, że w przypadku uszkodzeń lub awarii urządzenia Zamawiającego na skutek używania oferowanego równoważnego przedmiotu zamówienia, stwierdzonych przez autoryzowany serwis producenta urządzenia, Wykonawca pokryje koszty naprawy tego urządzenia, a w przypadku gdyby urządzenie było na gwarancji i nastąpiłaby utrata gwarancji na skutek uszkodzeń lub awarii wynikłych z używania oferowanego przedmiotu zamówienia, stwierdzonych przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu gwarancyjnego, podejmie się na czas obowiązywania utraconej gwarancji serwisowania urządzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, kserokopiarek, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2016-05-31 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
Dodano: 2016-05-30 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów
Dodano: 2016-05-23 - PN 44/ 16-przetarg na dostawę tuszów do drukarek
Dodano: 2016-05-23 - Dostawy materiałów biurowych i eksploatacyjnych
Dodano: 2016-04-13 - BZP.3810.29.2016.JU
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2016-04-04 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, fotokopiarek dla Wrocławskiego Zespołu Żłobków we Wrocławiu Znak postępowania: ZP-36/WZŻ/2016
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek, drukarek i faksów dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu oraz Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem
Dodano: 2016-03-22 - DOSTAWA W ROKU 2016 MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH ORAZ DOSTAWA AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH DLA POTRZEB SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE
Dodano: 2016-03-09