Przetargi.pl
„Zakup i dostawa drukarki do nalepek kontrolnych na szyby pojazdów dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim oraz zestawu komputerowego z oprogramowaniem na potrzeby punktów nieodpłatnej pomocy prawnej zlokalizowanych na terenie powiatu gdańskiego”

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 834 999 , fax. 586 834 899
  • Data zamieszczenia: 2017-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
    ul. Wojska Polskiego 16
    83000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 586 834 999, fax. 586 834 899
    REGON: 19168640800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa drukarki do nalepek kontrolnych na szyby pojazdów dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim oraz zestawu komputerowego z oprogramowaniem na potrzeby punktów nieodpłatnej pomocy prawnej zlokalizowanych na terenie powiatu gdańskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa drukarki do nalepek kontrolnych na szyby pojazdów dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim oraz zestawu komputerowego z oprogramowaniem na potrzeby punktów nieodpłatnej pomocy prawnej zlokalizowanych na terenie powiatu gdańskiego” wg. asortymentu określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6A, 6B do niniejszej specyfikacji. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania tj. Zadanie 1: „Zakup i dostawa drukarki do nalepek kontrolnych na szyby pojazdów dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim”, Zadanie 2: „Zakup i dostawa zestawu komputerowego z oprogramowaniem na potrzeby punktów nieodpłatnej pomocy prawnej zlokalizowanych na terenie powiatu gdańskiego”. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz miejsce dostarczenia zawarte jest są: w specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia (znajdujący się w formularzach cenowych odpowiednio dla każdego z zadań załącznik nr 6A, 6B). 4. Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia spełniały wskazane w SIWZ normy lub były wykonane przez producentów posiadających wdrożony system zarządzania jakością: Dla zadania 1 i 2 – drukarka, zestaw komputerowy – Deklaracja zgodności CE lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy (drukarka, zestaw komputerowy) – Energy Star lub równoważny, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy (drukarka, zestaw komputerowy), – ISO 9001, ISO 14001, świadectwa bądź oświadczenia dostawcy (zestaw komputerowy) UWAGA: Zamawiający dopuści oświadczenia lub świadectwa Wykonawcy, że sprzęt który będzie dostarczony spełnia wszystkie w/w normy. Wszystkie wymagalne certyfikaty, oświadczenia, świadectwa muszą być w języku polskim lub przetłumaczone na język polski przez Wykonawcę, za wyjątkiem dokumentów wymaganych w pkt. 4, które mogą być w języku angielskim. Przeglądy okresowe urządzeń, wymagane przez producenta, będą świadczone nieodpłatnie, przez okres gwarancji, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. Zamawiający ponosi tylko koszty części, których wymiana jest wymagana podczas okresowego przeglądu. 5. Na dostarczony sprzęt Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres:  dla zadania nr 1: 2 lata liczony od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy,  dla zadania nr 2 : 3 lata liczony od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1A, 1B do SIWZ, 2) Oświadczenia: - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-22 oraz z art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy załącznik nr 2 do SIWZ, - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ 3) wypełniony formularz cenowy załącznik nr 6A, 6B do SIWZ, 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów – załącznik nr 8 do SIWZ, 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach