Przetargi.pl
Zakup i dostawa drukarek, akcesoriów komputerowych, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem systemowym i pakietem oprogramowania biurowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.

Powiat Inowrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, Prezydenta Franklina Roosevelta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 592 100 , fax. 523 574 820
  • Data zamieszczenia: 2019-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Inowrocławski
    Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 592 100, fax. 523 574 820
    REGON: 92365394000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa drukarek, akcesoriów komputerowych, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem systemowym i pakietem oprogramowania biurowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem systemowym i pakietem oprogramowania biurowego, drukarek oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu, komputerów przenośnych na potrzeby punktów Nieodpłatnej Pomocy Prawnej oraz tabletów w ramach „Powiatowego programu zapobiegania przestępczości i bezpieczeństwa obywateli oraz porządku publicznego na lata 2016-2020.” Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem systemowym i pakietem oprogramowania biurowego, drukarek oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby wydziałów Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu, komputerów przenośnych na potrzeby punktów Nieodpłatnej Pomocy Prawnej oraz tabletów w ramach „Powiatowego programu zapobiegania przestępczości i bezpieczeństwa obywateli oraz porządku publicznego na lata 2016-2020.” Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i oryginalnie zapakowany, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Dostarczony sprzęt musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie ochrony środowiska, bezpieczeństwa i jakości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o niegorszych parametrach technicznych, jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Karty gwarancyjne oferowanych przedmiotów, wykonawca zobowiązany jest dołączyć w dniu dostawy. Przedmiot zamówienia wykazany został w formularzach cenowych dla każdej z części stanowiących załączniki do SIWZ. Do oferty Wykonawca załączy wypełnione formularze cenowe oferowanych produktów oraz specyfikacje techniczne oferowanych produktów zawierające opis wszystkich parametrów w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego stanowiące załącznik do formularza cenowego. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w budynku przy ul. Roosevelta 36-38 i ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu. Wykonawca przedmiot zamówienia określony w części: 1 – komputer przenośny szt. 1 oraz w części 4 – drukarka przenośna 1 szt. z akcesoriami dostarczy nieodpłatnie własnym transportem, do siedziby Zamawiającego (w godzinach pracy urzędu) przy ul. Mątewskiej 17, 88-100 Inowrocław pok. nr 012. Pozostały przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy nieodpłatnie własnym transportem, do siedziby Zamawiającego (w godzinach pracy urzędu) przy ul. Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław pok. 139. Przekazanie dostarczonego przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT i ważności gwarancji. Wszelkie naprawy gwarancyjne lub prowadzone w ramach rękojmi odbywać się będą na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy, który zapewni również transport (do serwisu oraz z serwisu do Zamawiającego) sprzętu podlegającego naprawie. Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 odrębnych części: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane części zamówienia lub na wszystkie części zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 2. Specyfikacja techniczna. 3. Formularz oferty. 4. Formularze cenowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach