Dom Pomocy Społecznej "Promień Życia" ogłasza przetarg
- Adres: 85-863 Bydgoszcz, ul. Łomżyńska 54
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-52 3654200, 3654207 , fax. 0-52 3612228
- Data zamieszczenia: 2009-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Promień Życia"
ul. Łomżyńska 54 54
85-863 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-52 3654200, 3654207, fax. 0-52 3612228
REGON: 09255980400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.promien-zycia.bydgoszcz.pl/bip
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa drobiu dla Domu Pomocy Społecznej Promień Życia w Bydgoszczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa drobiu dla Domu Pomocy Społecznej Promień Życia w Bydgoszczy w okresie 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, określa załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy z wykazem asortymentowo - ilościowym towaru (dostępny na stronie internetowej zamawiającego) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj., którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie kompletności złożonych dokumentów wymienionych w części VI SIWZ zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) wypełniony i podpisany przez osobę/osoby/upoważnioną/upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy formularz ofertowy zawierający między innymi oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymaganych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych warunków udziału w postępowaniu oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykazem asortymentowo - ilościowym towaru (oferta wykonawcy) wg załącznika nr 2 do SIWZ, 3) oryginał lub poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, 7) informację finansową określającą obroty, zysk, zobowiązania, należności za okres od 2006 do 2008 roku, a w przypadku, gdy wykonawca rozpoczął działalność gospodarczą w okresie późniejszym należy podać za ten okres. Do postępowania zostaną dopuszczeni wykonawcy, których wynik finansowy nie zamyka się stratą - załącznik nr 3 do SIWZ, 8) oświadczenie, że w dniu dostawy dostarczony towar będzie posiadał termin ważności w wartości 70 % terminu ważności określonego przez producenta oraz, że dostarczany towar będzie spełniać wymogi systemu HACCP, 9) podpisany przez osobę/osoby/upoważnioną/upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy projekt umowy na realizację zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.promien-zycia.bydgoszcz.pl/bip
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy drobiu dla Miejskiej Jadłodajni U Świętego Antoniego we Włocławku (znak sprawy: MJ.AZ.2420-06/2016)
Dodano: 2016-05-18 - Mięso drobiowe
Dodano: 2016-01-18 - Dostawy drobiu dla Miejskiej Jadłodajni U Świętego Antoniego we Włocławku (znak sprawy: MJ.AZ.2420-11/2015)
Dodano: 2015-11-16 - Dostawa mięsa drobiowego i wędlin drobiowych
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa drobiu, podrobów drobiowych, wędlin drobiowych w 2 zadaniach CPV - 15112000-6, 15131500-0 Zadanie nr 1 - Dostawa mięsa drobiowego i podrobów drobiowych - CPV - 15112000-6 Zadanie nr 2 - Dostawa wędlin drobiowych - CPV - 15131500-0
Dodano: 2015-10-21 - Dostawa drobiu, podrobów drobiowych, wędlin drobiowych w 2 zadaniach CPV - 15112000-6, 15131500-0 Zadanie nr 1 - Dostawa mięsa drobiowego i podrobów drobiowych - CPV - 15112000-6 Zadanie nr 2 - Dostawa wędlin drobiowych - CPV - 15131500-0
Dodano: 2015-09-29 - Mięso drobiowe
Dodano: 2015-05-04 - Dostawy drobiu dla Miejskiej Jadłodajni U Świętego Antoniego (znak sprawy: MJ.AZ.2420-03/2015)
Dodano: 2015-04-16 - Dostawa drobiu i wędlin drobiowych
Dodano: 2014-10-28 - Dostawy drobiu dla Miejskiej Jadłodajni U Świętego Antoniego we Włocławku (znak sprawy: MJ.AZ.2420-13/2014)
Dodano: 2014-10-15