Kancelaria Senatu ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 6941046 , fax. 6290968
- Data zamieszczenia: 2009-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
ul. Wiejska 6 6
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 6941046, fax. 6290968
REGON: 00139380011000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Senatu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa do Kancelarii Senatu 6 sztuk fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Kancelarii Senatu 6 sztuk fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia (np. toner, developer). 2. Przedmiot zamówienia (I i II część zamówienia) obejmuje również: 1) zainstalowanie i uruchomienie kopiarek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 2) bezpłatne przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych kopiarek, 3) bezpłatne dojazdy do miejsca zainstalowania kopiarek oraz bezpłatną konserwację każdej kopiarki w czasie trwania gwarancji. Konserwacja winna być wykonywana nie rzadziej niż co 25.000 kopii i będzie obejmowała: kontrolę, regulację, usunięcie usterek, czyszczenie podzespołów kopiarki oraz konieczną wymianę materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych (eksploatacyjnych), zgodnie z zaleceniami producenta kopiarek. 3. Koszt zakupu materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych, których ceny i żywotność (liczba możliwych do wykonania kopii) podane zostaną w Formularzu Ofertowym pokrywa Zamawiający. 4. Ponadto, Wykonawca musi zapewnić co najmniej 1 aktualnie działający punkt serwisowy w Warszawie, którego adres, nr telefonu i faksu należy podać w załącznikach nr 1a lub 1b - w zależności od części zamówienia. 5. Zgodnie z przepisami art. 83 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące części: - I część zamówienia obejmuje zakup i dostawę 4 sztuk fabrycznie nowych kopiarek wykonujących minimum 25 kopii/min. każda, - II część zamówienia obejmuje zakup i dostawę 2 sztuk fabrycznie nowych kopiarek wykonujących minimum 30 kopii/min. każda. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301214306
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), zwanej dalej ustawą, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ponadto, Wykonawca musi zapewnić co najmniej 1 aktualnie działający punkt serwisowy w Warszawie, którego adres, nr telefonu i faksu należy podać w załącznikach nr 1a lub 1b - w zależności od części zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot zamówienia, nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, oraz że spełnia inne warunki określone w SIWZ, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) w przypadku realizacji zamówienia przez podmioty występujące wspólnie, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty, o których mowa w pkt 7. ppkt 1, oraz w pkt. 8. winny być złożone przez każdy podmiot występujący wspólnie. Natomiast pozostałe dokumenty, o których mowa w SIWZ, składa w imieniu podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnik reprezentujący te podmioty. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Formularza Ofertowego - załącznik nr 1 do SIWZ; 5) wypełnionych tabel parametrów technicznych oferowanych kopiarek - załączniki nr 1a lub 1b do Formularza Ofertowego - w zależności od części zamówienia; 6) instrukcji technicznej, folderu oferowanej kopiarki lub instrukcji obsługi pod warunkiem, że zawierają podstawowe parametry techniczne urządzenia niezbędne do oceny oferty; 7) wykazu co najmniej 1 aktualnie działającego punktu serwisowego na terenie Warszawy wraz z adresem, telefonem/telefonami i faksem; 8) wzoru karty gwarancyjnej (w zależności od części zamówienia) z wyszczególnionymi warunkami gwarancji wynikającymi ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 9) w przypadku wykonywania zamówienia przy udziale podwykonawców do oferty należy dołączyć wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca odpowiada za podwykonawców jak za działania własne. 8. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.), potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela. 10. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu, np.: wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.senat.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzenia produkcyjnego do druku monochromatycznego wraz ze świadczeniem kompleksowego wsparcia serwisowego; znak sprawy: AEZ/S-059/2016
Dodano: 2016-04-01 - Dostawa urządzenia produkcyjnego do druku monochromatycznego wraz ze świadczeniem kompleksowego wsparcia serwisowego, znak sparwy AEZ/S-045/2016
Dodano: 2016-03-15 - Dostawa urządzenia produkcyjnego do druku monochromatycznego wraz ze świadczeniem kompleksowego wsparcia serwisowego znak sprawy: AEZ/S-218/2015
Dodano: 2016-02-25 - Dostawa dwóch kopiarek cyfrowych dla Wydziału Poligrafii BWT Ministerstwa Finansów
Dodano: 2015-11-04 dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z instalacją, uruchomieniem oraz świadczeniem usług serwisu gwarancyjnego
Dodano: 2015-10-15- Zakup i dostawa sprzętu sieciowego, urządzeń wielofunkcyjnych i akcesoriów komputerowych dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Warszawie
Dodano: 2015-06-16 - Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Gminie Goworowo
Dodano: 2015-02-19 - Dostawa i montaż kserokopiarek dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z siedzibą w Siedlcach.
Dodano: 2014-11-19 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Transportowego Dozoru Technicznego
Dodano: 2014-07-22 - Dostawy urządzeń wielofunkcyjnych wraz z instalacją, uruchomieniem oraz świadczeniem usług serwisu gwarancyjnego
Dodano: 2014-07-04