Przetargi.pl

dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z instalacją, uruchomieniem oraz świadczeniem usług serwisu gwarancyjnego

Najwyższa Izba Kontroli ogłasza przetarg

  • Adres: 02-056 Warszawa, ul. Filtrowa 57
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 4445000 , fax. 022 4445415, 4445410
  • Data zamieszczenia: 2015-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Najwyższa Izba Kontroli
    ul. Filtrowa 57 57
    02-056 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 4445000, fax. 022 4445415, 4445410
    REGON: 00000005200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

    dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z instalacją, uruchomieniem oraz świadczeniem usług serwisu gwarancyjnego

  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie nw. części:

    1. Część I:
    1.1 Dostawa oraz przeniesienie na Zamawiającego własności 5 szt., fabrycznie nowych i nieużywanych, urządzeń wielofunkcyjnych (drukowanie, kopiowanie, i skanowanie w kolorze do formatu A-4 wraz z kartą faksu) .

    1.2 Wykonanie montażu (instalacji) i uruchomienia wszystkich dostarczonych urządzeń.
    1.3 Zapoznanie pracowników Zamawiającego (po dwóch na każde urządzenie) z obsługą i funkcjami urządzeń.
    1.4 Zapewnienie przez Wykonawcę serwisu gwarancyjnego przez autoryzowany serwis producenta (lub gwaranta) dostarczonych urządzeń.
    1.5 Dostawa materiałów eksploatacyjnych wymienianych przez Zamawiającego tj. tonerów oraz pojemników na zużyty toner (o ile takie występują).

    2 Część II:
    2.1 Dostawa oraz przeniesienie na Zamawiającego własności 15 szt., fabrycznie nowych i nieużywanych, urządzeń wielofunkcyjnych (drukowanie, kopiowanie i skanowanie w kolorze do formatu A-3, w tym 6 szt. z kartą faksu.
    2.2 Wykonanie montażu (instalacji) i uruchomienia wszystkich dostarczonych urządzeń.
    2.3 Zapoznanie pracowników Zamawiającego (po dwóch na każde urządzenie) z obsługą i funkcjami urządzeń.
    2.4 Zapewnienie przez Wykonawcę serwisu gwarancyjnego przez autoryzowany serwis producenta (lub gwaranta) dostarczonych urządzeń.
    2.5 Dostawa materiałów eksploatacyjnych wymienianych przez Zamawiającego tj. tonerów oraz pojemników na zużyty toner (o ile takie występują).

  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301214306
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 49 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:

    1. Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 3.000 zł dla części pierwszej zamówienia oraz 11.000 zł dla części drugiej zamówienia. Wadium należy wnieść w wysokości zależnej od tego, której części zamówienia dotyczy oferta. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na obydwie części należy wpłacić wadium w wysokości 14.000 zł.
    2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w pieniądzu (zł) na konto NIK w NBP O/O Warszawa nr konta 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000 (kwota wadium musi być na koncie Zamawiającego w ww. terminie) albo w tym samym terminie do Sekretariatu Biura Rachunkowości NIK (pok. nr 23) w formie oryginałów: poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804).
    3. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
    4. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednocześnie wynikać:
    4.1 nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adresy ich siedzib,
    4.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
    4.3 kwota gwarancji/poręczenia,
    4.4 termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert,
    4.5 bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy z 29.1.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.), zwanej dalej ustawą.
    5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
    - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,
    - Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie przedmiotowego postępowania na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena serwisu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach