Przetargi.pl
Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów wojskowych będących na zaopatrzeniu 16. WOG w Drawsku Pomorskim Zadanie nr 1. Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów marki Star Zadanie nr 2. Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów marki Honker Znak postępowania: 477/2017

16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno ogłasza przetarg

  • Adres: 78-513 Oleszno, ul. Główna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261474572 , fax. 261474571
  • Data zamieszczenia: 2017-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Głowna 1, 78-513 Oleszno
    ul. Główna 1
    78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261474572, fax. 261474571
    REGON: 32099164900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.16wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: MON JEDNOSTKA WOJSKOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów wojskowych będących na zaopatrzeniu 16. WOG w Drawsku Pomorskim Zadanie nr 1. Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów marki Star Zadanie nr 2. Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów marki Honker Znak postępowania: 477/2017
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów woj-skowych będących na zaopatrzeniu 16. WOG w Drawsku Pomorskim Zadanie nr 1 Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów marki Star Zadanie nr 2 Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów marki Honker 2.Kody kreskowe Sprzęt powinien być znakowany jako wyrób detaliczny i posiadać nr GTIN wraz ze stosowną symboliką kodu kreskowego. W przypadku gdy wyroby nie są oznaczone nr GTIN, Wykonawca wystawi i dostarczy wraz z wyrobem dodatkową etykietę logistyczną GS1-128 z użyciem IZ. która powinna spełniać wymagania opisane w § 4 pkt.5 ppkt.5 załącznika do decyzji 3/MON i zawierać: A) SSCC jednostki logistycznej z IZ 00 B) GTIN wyrobu w ilości stanowiącej jednostkę logistyczną z IZ 01 C) Data produkcji z IZ 11 D) Numer seryjny z IZ 21 E) Data gwarancji producenta lub data ważności z IZ 17 (jeżeli występuje) F) numer partii z IZ 10 ( jeżeli występuje) oraz dodatkowo: Jednolity indeks Materiałowy przekazany przez Zamawiającego Wykonawcy Unikalny numer magazynowy NATO NSN ( ang. NATO Stock Number) – o ile został nadany dla danego towaru. Dodatkowe informacje w zakresie IZ GTIN SSCC dostępne są u organizatora systemu GS-1 w Polsce. - Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu. Wykonawca wypełni Kartę Wyrobu której wzór określa załącznik nr 8 do SIWZ. Wypełnioną Kartę Wyrobu w postaci elektronicznej (format EXCEL) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym ( w celu określenia prawidłowych danych w zakresie JIM i ewentualnie skorygowania błędów w karcie) i następnie przekaże Zamawiającemu minimum na 10 dni przed dostarczeniem towarów. 3. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty do wszystkich zadań. 4. Pozostałe wymagania co do przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załącznikach do SIWZ stanowiąc jej integralną część.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach