Zespół Szkół w Rudkach ogłasza przetarg
- Adres: 26-006 Nowa Słupia, Rudki, ul. Szkolna 2
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 31 77 179 , fax. 41 31 77 179
- Data zamieszczenia: 2012-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Rudkach
Rudki, ul. Szkolna 2 2
26-006 Nowa Słupia, woj. świętokrzyskie
tel. 41 31 77 179, fax. 41 31 77 179
REGON: 26047861600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół w Rudkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Zespole Szkół w Rudkach wyszczególnionych w Załączniku Nr A do SIWZ - łącznie 7 części. Wykaz części: Część nr 1.Artykuły spożywcze Część nr 2.Pieczywo Część nr 3. Nabiał Część nr 4. Jaja Część nr 5. Warzywa i owoce Część nr 6. Ziemniaki Część nr 7. Mięso i wędliny Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt własny. Za wniesienie towaru do magazynu odpowiada Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania produktów zgodnie z obowiązującym prawem sanitarnym. Każde opakowanie transportowe musi zawierać etykietę zawierającą, co najmniej następujące dane: nazwę produktu i rodzaj, masę netto, nazwę i adres producenta oraz datę przydatności do spożycia. Częstotliwość i sposób realizacji dostaw: Dostawy będą realizowane sukcesywnie na każdorazowe zamówienie. Zamówienia będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, telefonicznie lub za pośrednictwem przedstawiciela Dostawcy i potwierdzone faksem. Dostawa do Zamawiającego będzie się odbywała w godzinach: od 7.00 do 9.00 z wyłączeniem dostaw w sobotę, niedziele i dni świąteczne, ferie i wakacje oraz inne dni wolne od zajęć lekcyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania korekt do zamówienia. Korekta zamówień dokonywana będzie faksem z dobowym wyprzedzeniem lub najpóźniej w ostatni dzień roboczy przed dniem dostawy. Wykonawca zobowiązany jest w szczególnych przypadkach przyjąć doraźne zamówienie, z pilnym trybem realizacji dostawy asortymentów, którymi dysponuje; Zamawiający zastrzega sobie prawo do : Zmiany wielkości zamówienia na każdej z pozycji przedmiotu zamówienia (każdy asortyment) ilości ujętych w formularzu ofertowym, Zmiana przedmiotu zamówienia polegać może również na zwiększeniu ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie danej części zamówienia. Ponadto dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości zamówienia artykułów w przypadku wzrostu liczby uczniów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowaslupia.bip.jur.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MIĘSA
Dodano: 2016-06-30 - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wędlin
Dodano: 2015-10-12 - Zakup i dostawa wędlin, mięsa oraz drobiu Nr sprawy EZP-252-19/2015
Dodano: 2015-09-24 - DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH GMINY KRASOCIN W ROKU SZKOLNYM 2015/2016
Dodano: 2015-08-05 - DOSTAWA MIĘSA WIEPRZOWEGO I WOŁOWEGO
Dodano: 2015-07-13 - DOSTAWA MIĘSA DROBIOWEGO
Dodano: 2015-07-10 - Zakup i dostawa świeżego mięsa i wędlin w okresie od daty zawarcia umowy do 31.12.2015 r.
Dodano: 2015-05-05 - Dostawa żywności na potrzeby Stołówki Szkolnej GZS w Łagowie
Dodano: 2014-12-19 - Dostawa mięsa i wędlin
Dodano: 2014-10-02 - Dostawa wędlin, mięsa, drobiu Nr sprawy EZP-252-28/2014
Dodano: 2014-09-26