Przetargi.pl
Dostawa żywności na potrzeby Stołówki Szkolnej GZS w Łagowie

Gminny Zespół Szkół w Łagowie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-025 Łagów, Ul. Zapłotnia 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 307 47 30 , fax. 41 307 47 30
  • Data zamieszczenia: 2014-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Szkół w Łagowie
    Ul. Zapłotnia 1 1
    26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 307 47 30, fax. 41 307 47 30
    REGON: 26064077800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminny Zespół Szkół w Łagowie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa żywności na potrzeby Stołówki Szkolnej GZS w Łagowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Gminnego Zespołu Szkół w Łagowie- mięso i produkty mięsne. Opis w/w części oraz szczegółowe warunki dostaw przedstawiono poniżej natomiast wymagania ilościowe poszczególnego asortymentu przedstawiono w załączniku 1A-H. MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE 1. Przewidywana częstotliwość dostaw: codziennie, nie później niż do godziny 7.30 rano. 2. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalone będą na podstawie jadłospisów dekadowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb Zamawiającego. 3. Produkty należy dostarczać w pojemnikach z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, szczelnie zamkniętych. Każdy asortyment produktów winien być dostarczony w oddzielnym pojemniku. 4. Okres przydatności do spożycia dla mięsa winien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego. 5. Okres przydatności do spożycia wędlin winien wynosić nie mniej niż 14 dni od daty dostawy do magazynu Zamawiającego. 6. Do każdego pojemnika powinna być dostarczona etykieta zawierająca, co najmniej następujące dane: - nazwę produktu - termin przydatności do spożycia - nazwę dostawcy - producenta, adres - warunki przechowywania - oznaczenia partii produkcyjnej - oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami. Wykonawca do każdej dostawy zobowiązany jest do dołączenia dokumentu magazynowego (dowodu dostawy lub dokument WZ) z wyszczególnieniem produktów i ich ilości. 2. Warunki dodatkowe dotyczące dostaw żywności: 1. Zamawiający podaje ceny jednostkowe, wartość brutto i netto w formularzu cenowym - stanowiącym załączniki nr 1A÷H. Wykonawca szacuje koszty dostawy na ilości maksymalne podane w formularzach cenowych. 2. Podane ilości w załącznikach 1A÷H są wartościami szacunkowymi w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania ich w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo, możliwość nie wykorzystania zamówienia /całej ilości żywności określonej w ofercie. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi przedmiotu zamówienia jak również zgodność z odpowiednimi normami. 4. Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania higieniczne określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2010 r. Nr 136 poz. 914 z późn. zm.) oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. 5. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczanie zamawianych artykułów do siedziby zamawiającego na własny koszt i ryzyko, transportem przystosowanym do przewozu żywności, jak również do rozładunku towaru i złożenia go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający będzie zamawiał u Wykonawców wybrane artykuły żywnościowe w dni powszechne z wyłączeniem ferii świątecznych, wakacji letnich i zimowych oraz innych dni, w których Stołówka Szkolna nie podaje obiadów. 7. Zamówienia na dostawy bieżące, zgodne z potrzebami zamawiającego będą składane z min. jednodniowym wyprzedzeniem, telefonicznie, faksem lub w czasie dostawy na następną dostawę. 8. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 9. Kwoty określone w poszczególnych załącznikach cenowych nie mogą ulec zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. 10. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. 11. Nie przewiduję się waloryzacji ceny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lagowgmina.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach