Przetargi.pl
Zakup i dostawa artykułów ogólnospożywczych dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Marii Dąbrowskiej w Nowej Soli

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Marii Dąbrowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Wrocławska 33A
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3874761 , fax. 068 3874761
  • Data zamieszczenia: 2013-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Marii Dąbrowskiej
    ul. Wrocławska 33A 33A
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 068 3874761, fax. 068 3874761
    REGON: 00018112500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp2-nitki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa artykułów ogólnospożywczych dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 im. Marii Dąbrowskiej w Nowej Soli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza kwoty określonej na podstawie przepisu art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.Przedmiotem postępowania o udzielenia zamówienia publicznego jest zakup i dostawa artykułów ogólnospożywczych dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Nowej Soli. 1.Rodzaj i podana ilość artykułów objętych postępowaniem określona jest szczegółowo w : Zadanie nr 1 - dostawa pieczywa - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.1. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.1. do SIWZ. Zadanie nr 2 - dostawa artykułów ogólnospożywczych - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.2. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.2. do SIWZ. Zadanie nr 3 - dostawa warzyw i owoców - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.3. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.3. do SIWZ. Zadanie nr 4 - dostawa ziemniaków - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.4. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.4. do SIWZ. Zadanie nr 5 - dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.5. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.5. do SIWZ. Zadanie nr 6 - dostawa drobiu - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.6. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.6. do SIWZ. Zadanie nr 7 - dostawa nabiału - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.7. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.7. do SIWZ. Zadanie nr 8 - dostawa jaj - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.8. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.8. do SIWZ. Zadanie nr 9 - dostawa ryb - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.9. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.9. do SIWZ. Zadanie nr 10 - dostawa różnych produktów spożywczych - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.10. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.10. do SIWZ. Zadanie nr 11 - dostawa produktów głęboko mrożonych - w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1.11. i opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2.11. do SIWZ. Wykonawca powinien zapoznać się z warunkami określonymi dodatkowo w załączniku nr 4 do SIWZ - formularzu istotnych postanowień umowy. 2.Przedmiot zamówienia winien być wytwarzany zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z: a) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225), oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy, b) ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy, c) rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U. z 2003 r . Nr 21, poz.179), d) rozporządzeniem (WE) nr 1935 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004r., w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG, e) rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 16 grudnia 2002 r. w sprawie znakowania środków spożywczych i dozwolonych substancji dodatkowych (Dz. U. Nr 220, poz. 1856 z 2002r.z późn. zm), f) ustawą z dnia 21 grudnia 2000r o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych. (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 z późn. zm.). 3.Przedmiot zamówienia odpowiadać musi polskim normom. 4.Produkt winien być oznakowany zgodnie z obowiązującym prawem sanitarnym oraz obowiązującymi przepisami. 5.Zamówienia dokona przedstawiciel Zamawiającego drogą telefoniczną w dzień poprzedzający dostawę do godz. 15.00. 6.W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeby Zamawiającego, wykonawca winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji. 7.Wykonawca dostarczy zamówiony towar w terminie wskazanym przez Zamawiającego własnym ubezpieczonym transportem - spełniającym wymogi sanitarno- higieniczne - i na własny koszt do siedziby Zamawiającego. 8.Dysponenci i kierowcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia oraz decyzje sanitarne na środki transportu. 9.Podane w formularzu cenowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie zamawiający przewiduje zakupić w okresie obowiązywania umowy. 10.Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu cenowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. 11.Zamawiający może dokonać zmiany asortymentowej określonej w przedmiocie zamówienia w ramach limitu finansowego. 12.Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami. 13.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez zamawiającego 14.Zamawiający nie poniesie żadnych konsekwencji w związku z niezrealizowaniem umowy w ilościach w niej zawartych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp2-nitki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach