Przetargi.pl
Przebudowa leśnej dostrzegalni ppoż. w Klikowie, w Nadleśnictwie Żagań

Nadleśnictwo Żagań ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, ul. Żarska 14
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3681950 , fax. 068 3773492
  • Data zamieszczenia: 2013-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Żagań
    ul. Żarska 14 14
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 068 3681950, fax. 068 3773492
    REGON: 97025427000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_zagan/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa leśnej dostrzegalni ppoż. w Klikowie, w Nadleśnictwie Żagań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie leśnej dostrzegalni ppoż., znajdującej się na terenie Nadleśnictwa Żagań - województwo lubuskie, powiat żagański, gmina Iłowa, w Klikowie. 2. Nazwy i kody CPV dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku zamówień: CPV - 45216121-8 Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej CPV - 45223100-7 Montaż konstrukcji metalowych CPV - 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakres prac oraz technologia wykonania robót zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt budowlany, wykonawczy i przedmiar robót. 4. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) prace należy wykonać zgodnie z zawartą umową, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, niniejszą siwz oraz złożoną przez Wykonawcę ofertą, a także zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz normami, 2)Zamawiający nie dopuszcza stosowania materiałów pochodzących z rozbiórek innych obiektów budowlanych, jak również innych materiałów powstałych, jako odpady, roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP w budownictwie, 3) wszelkie nazwy materiałów należy rozumieć, jako przykładowe - o parametrach pożądanych przez Zamawiającego; oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu, jakości, trwałości, funkcjonalności (w tym kosztów utrzymania) oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia, 4) Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia śmieci (powstałych w wyniku jego działań) z powierzchni, na której prowadzone będą prace budowlane, 5) Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania porządku w miejscu wykonywanej pracy, 6) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu atestów i aprobat technicznych na montowane materiały przed ich wbudowaniem, 7) Wykonawcy zobowiązani są do zaproponowania w ofercie i dostarczenia rzeczy fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji oraz autoryzowanego źródła dystrybucji, 8) dostarczone materiały muszą być zgodne z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92, poz. 881, z póź. zm.), 9) Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia z uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013, nr 0, poz. 21 ) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie i innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie, 10) udzielenie gwarancji jakości na okres 3 lat oraz przedłużenie rękojmi za wady do 3 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium przez cały okres związania ofertą określony w dziale 10 SIWZ o wartości: 2000zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r., nr 42, poz. 275, ze zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP O/Zagań nr 44 1020 5460 0000 5802 0042 1958 z dopiskiem, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem zaleca się dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. 6. Z treści gwarancji, poręczenia (bankowej lub ubezpieczeniowej) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, wyłącznie w chwili uznania tego rachunku bankowego przed terminem składania ofert gdyż dopiero uznanie tego rachunku bankowego kwotą wadium (wpływ środków pieniężnych z tytułu wadium na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego) powoduje, że Zamawiający będzie w posiadaniu wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania (art.24, ust.2 pkt 2 ustawy), a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą (art.24, ust.4 oraz art.89, ust.1 pkt 1 ustawy). 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcą niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, któremu zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46, ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Wadium Wykonawcy zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy: a. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26, ust.3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25, ust.1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; b. Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, oraz gdy c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_zagan/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach