Przetargi.pl
Rozbudowa budynku OSP o garaż i łącznik w ramach modernizacji istniejącego obiektu OSP w Starym Kisielinie - etap II.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku OSP o garaż i łącznik w ramach modernizacji istniejącego obiektu OSP w Starym Kisielinie - etap II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa budynku OSP o garaż i łącznik wraz z budową zjazdu z drogi gminnej oraz budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr 239/1, 581/20, 242/1 i 581/13. Jest to teren zagospodarowany, częściowo ogrodzony, uzbrojony. Działka nr 242/1 i 581/20 zabudowana jest budynkiem OSP, budynkiem gospodarczym oraz garażami kontenerowymi. Dojazd od strony ulicy drogą utwardzoną. Wzdłuż ulicy Św. Floriana przebiega napowietrzna linia elektroenergetyczna. Wjazd na teren z publicznej drogi gminnej, działka nr ew. 581/13 - ul. Przedszkolna. Teren ukształtowany ze spadkiem w kierunku północnym. Teren w pełni uzbrojony w sieci: - sieć wodociągowa - kanalizacja ogólnospławna i deszczowa - sieć gazowa - sieć energetyczna - sieć telekomunikacyjna 7.2. Realizacja rozbudowy budynku OSP o garaż i łącznik w ramach modernizacji istniejącego obiektu OSP w Starym Kisielinie została podzielona na etapy. Obecnie został realizowany etap I inwestycji (stan surowy) polegający na wykonaniu fundamentów i ścian fundamentowych wraz z ich izolacją . 7.3. W ramach przedmiotu zamówienia realizowany będzie II etap inwestycji obejmujący następujące elementy: a) Budowa garażu - stan surowy i wykończeniowy, b) Instalacje sanitarne w budynku tj: - instalacja centralnego ogrzewania - instalacja ciepłej i zimnej wody - instalacja kanalizacji sanitarnej - instalacja wentylacji grawitacyjnej naturalnej i wspomaganej - instalacja odciągu spalin c) Instalacje elektryczne - instalacja oświetlenia i gniazd wtykowych - instalacja oświetlenia awaryjnego z podtrzymaniem 0,5h - instalacja oświetlenia ewakuacyjnego w korytarzu budynku istniejącego - instalacja alarmowa (zintegrowana z instalacją istniejącą) - instalacja odgromowa - monitoring - 4 kamery zewnętrzne d) Przyłącze kanalizacji sanitarnej e) Budowa zjazdu z drogi gminnej NR 0077255F f) Zagospodarowanie terenu. 7.4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ oraz w dokumentacji projektowej i STWIOR stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. 7.5.Wykonawca udziela gwarancji na zrealizowany przedmiot umowy na okres 3 lat licząc od następnego dnia od daty odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl;
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach