Przetargi.pl
Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Przasnyszu

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Św. Stanisława Kostki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7522270 w.121 , fax. 297 522 270
  • Data zamieszczenia: 2020-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Św. Stanisława Kostki 5
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7522270 w.121, fax. 297 522 270
    REGON: 55066847900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-przasnysz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Przasnyszu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Przasnyszu, według zestawień asortymentowo-ilościowych, stanowiących załącznik nr 2a oraz 2b do siwz. Zamawiający zastrzega, iż ilości wskazane w załączniku nr 2a i 2b do siwz mają jedynie charakter szacunkowy, orientacyjny i w żadnym razie nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do złożenia u Wykonawcy zamówień wyczerpujących w całości wielkości podane w ww. załącznikach. Ilość Produktów określona w załączniku nr 2a i 2b może ulec zmianie, a Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia z tego tytułu. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje dwa rodzaje zgłoszeń zapotrzebowania: zgłoszenie zwykłe oraz zgłoszenie pilne. Zamawiający przewiduje prawo opcji, tj. rozszerzenie zakresu umowy o maksymalnie 20% całkowitej wartości umowy brutto (skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania umowy). Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez jednostronne złożenie oświadczenia przez Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji. Uprawnienie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może być wykonywane wielokrotnie, aż do osiągnięcia wysokości 20% wynagrodzenia Wykonawcy z dnia złożenia pierwszego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji. Prawo opcji obejmuje realizację przez Wykonawcę dostaw materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek/ kserokopiarek/ faksów/ urządzeń wielofunkcyjnych (zakres rzeczowy prawa opcji jest tożsamy z podstawowym zakresem rzeczowym zamówienia). Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w szczególności w sytuacji, gdy wartość brutto umowy w podstawowym zakresie zamówienia wyczerpie się przed upływem 12-miesięcznego okresu obowiązywania umowy. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji tylko w sytuacji należytego wykonywania przez Wykonawcę umowy. Skorzystanie z prawa opcji może prowadzić do wydłużenia okresu obowiązywania umowy ponad ww. 12 miesięcy. W ramach prawa opcji obowiązują ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w złożonej ofercie, z zastrzeżeniem wyjątku przewidzianego w siwz. Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego żadne roszczenie o skorzystanie z prawa opcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest skuteczne wniesienie wadium w wysokości: 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium będzie: 1) w przypadku wadium w formie pieniężnej – zaksięgowanie na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dołączył do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniężnej; 2) w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna – wymagane jest dostarczenie Zamawiającemu oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego, w formie, w jakiej został on wystawiony przez gwaranta lub poręczyciela. W przypadku wniesienia dokumentu wadium w postaci elektronicznej, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał dokumentu, w takiej formie, w jakiej został ustanowiony przez gwaranta/poręczyciela. W przypadku zachowania formy pisemnej, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty skanu gwarancji lub poręczenia, zaś doręczenia oryginału przed terminem składania ofert na adres Zamawiającego, w kopercie oznaczonej nazwą Wykonawcy, nazwą Zamawiającego oraz nazwą i numerem postępowania wraz z oznaczeniem rodzaju składanego dokumentu. 5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 6. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa): 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy); 2) określenie beneficjenta gwarancji (Zamawiającego); 3) określenie gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie jego siedziby i adresu siedziby; 4) przytoczenie nazwy i przedmiotu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, znaku postępowania nadanego przez Zamawiającego; 5) kwotę gwarancji; 6) okres, na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą); 7) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na następujący rachunek Zamawiającego: 06 1020 1592 0000 2702 0263 1331, na poleceniu (w tytule) przelewu należy wskazać dane identyfikujące postępowanie: tj. nazwę oraz numer postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11 i ust. 15. 10. Zwrot wadium wniesionego w formie elektronicznej nastąpi poprzez złożenie pisemnego oświadczenia przez Zamawiającego o zwrocie wadium. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach przewidzianych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W ofercie należy podać numer rachunku bankowego, na który Zamawiający ma zwrócić wadium, w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - ww. oświadczenie Wykonawca przekazuje bez wezwania Zamawiającego, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2.Pełnomocnictwo do złożenia oferty dla osoby podpisującej / osób podpisujących ofertę – jeśli dotyczy (składane wraz z ofertą). 3.Zobowiązanie podmiotu trzeciego / podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy (składane wraz z ofertą). 4.Zestawienie asortymentowo-ilościowe, według załącznika nr 2a oraz 2b do siwz - składane wraz z ofertą. Zestawienie asortymentowo-ilościowe stanowi integralną część oferty i nie podlega uzupełnieniom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach