Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, Limanowskiego 134
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomiu
Limanowskiego 134
26-600 Radom, woj. mazowieckie
REGON: 005104690 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającyAdministracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych i papieru dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych, wymienionych w załączniku nr 1a do SWZ. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, partiami, przez 9 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednakże nie później niż do dnia 31 grudnia 2024 roku. W okresie realizacji umowy Zamawiający przewiduje w zakresie części I zamówienia – 12 dostaw (ilość orientacyjna).Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru, wymienionego w załączniku nr 1b do SWZ. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, partiami, przez 9 miesięcy od daty zawarcia umowy, jednakże nie później niż do dnia 31 grudnia 2024 roku. W okresie realizacji umowy Zamawiający przewiduje w zakresie części II zamówienia – 10 dostaw (ilość orientacyjna). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-04-17 - Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
Dodano: 2024-03-26 - 07/2024
Dodano: 2024-02-22 - Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i papieru
Dodano: 2023-12-06 - Dostawa artykułów biurowych i baterii
Dodano: 2023-11-17 - Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A3, A4, A5 na potrzeby BP i MzOR ARiMR
Dodano: 2023-11-13 - Zakup i dostawa artykułów biurowych, papieru, materiałów do wykonania pieczęci na potrzeby jednostek organizacyjnych CBA
Dodano: 2023-10-06 - Dostawa artykułów biurowych i baterii
Dodano: 2023-09-19 - „Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Gminy Michałowice”
Dodano: 2023-09-19 - Dostawa wyprawek szkolnych dla dzieci i młodzieży na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2023-09-11