Przetargi.pl
Zakup i dostawa asortymentu medycznego i sprzętu jednorazowego użytku dla Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowtnej im. Prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1.

Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie ogłasza przetarg

  • Adres: 09-500 Gostynin, ul. Zalesie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 360 035 , fax. 242 358 090
  • Data zamieszczenia: 2020-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie
    ul. Zalesie 1
    09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
    tel. 242 360 035, fax. 242 358 090
    REGON: 29172400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-zalesie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa asortymentu medycznego i sprzętu jednorazowego użytku dla Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowtnej im. Prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa asortymentu medycznego i sprzętu jednorazowego użytku w ilościach i asortymencie określonym w pakietach od 1 do 5. 2. Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na 5 pakietów (z tym, że każdy z pakietów jest nierozłączny). Zamawiający nie wyraża zgody na wydzielanie z pakietów od 1 do 5 odrębnych pozycji i tworzenia odrębnych pakietów. 3. Każdy z Wykonawców może składać ofertę na wybrany przez siebie pakiet. 4. Zamówienie wymienionego asortymentu medycznego i sprzętu jednorazowego użytku następować będzie według potrzeb Zamawiającego, jednak nie częściaj niż 1 raz w miesiącu, w terminie do 10 dnia każdego miesiąca. Zamówienie będzie przesłane faksem lub drogą e-mailową przez Zamawiającego. Dopuszcza się złożenie zamówienia, o którym mowa w zdaniu pierwszym tego punktu – dodatkowego. 5. Dostawy asortymentu medycznego i sprzętu jednorazowego użytku odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. 6. Miejscem dostawy, o której w ust 5 tego rozdziału będzie magazyn Zamawiającego mieszczący się przy ul. Zalesie 1, Gostynin, kod: 09-500. Przez dostawę asortymentu medycznego i sprzętu jednorazowego użytku Zamawiający rozumie dowóz zamówionego asortymentu medycznego i sprzętu jednorazowego użytku wraz z jego wniesieniem do magazynu, o którym mowa w zdaniu pierwszym tego punktu. 7. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć do magazynu, o którym mowa w ust 6 tego rozdziału asortyment medyczny i sprzęt jednorazowego użytku wraz z fakturą. 8. Asortyment medyczny i sprzęt jednorazowego użytku, o którym mowa w ust. 1 tego rozdziału musi: 1) być nowy, wolny od wad uniemożliwiających ich użycie zgodne z przeznaczeniem, 2) być nienaruszony i opakowany oryginalnie, 3) posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. 9. Termometry bezdotykowe oraz ciśnieniomierze muszą posiadać 24 miesięczną gwarancję, pozostały sprzęt medyczny min. 12 miesięczną gwarancje producenta. 10. Asortyment medyczny i sprzęt jednorazowego użytku musi posiadać dokumenty uprawniające Wykonawcę do obrotu oferowanych wyrobów medycznych, o których mowa w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 175 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18424300-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium dla wszystkich pakietów od 1 - 5 w wysokości: 9.020,00 PLN lub: Pakiet nr 1 - 280,00 PLN Pakiet nr 2 - 5.300,00 PLN Pakiet nr 3 - 3.000,00 PLN Pakiet nr 4 - 300,00 PLN Pakiet nr 5 - 140,00 PLN na rachunek: BANK PKO BP SA O/GOSTYNIN II ROK W WARSZAWIE CK PŁOCK Nr: 82 1020 3974 0000 5902 0085 6252 do dnia 13.11.2020 r. do godziny 10:30 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572) 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. 4) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego, tj. do dnia 13.11.2020 r. do godziny 10:30. 6) Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 7) Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 8) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13 niniejszego ustępu. 9) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności: - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. b) sytuacji ekonomicznej i finansowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia; c) zdolność techniczna i zawodowa: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - wykonał conajmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 1 i 4, z których każda stanowi wartość conajmniej 20.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie oraz - wykonał conajmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 2 i 3, z których każda stanowi wartość conajmniej 200.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie oraz - wykonał co najmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 5, z których każda stanowi wartość conajmniej 10.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. 2. Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń stanowiących załączniki do SIWZ. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postepowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w rozdziale VIII niniejszej specyfikacji “Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu” metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, w takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: 1) Partnerzy ustanawiają i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. 3) Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania – składane są oddzielnie dla każdego z partnera. 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Wypełnione i podpisane pakiety od 1 do 5 w zależności na który pakiet Wykonawca złoży ofertę – załącznik nr 1a do SIWZ; 3. Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy – załącznik nr 2 do SIWZ (Wykonawca składa wraz z formularzem ofertowym); 4. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczace spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ (Wykonawca składa wraz z formularzem ofertowym); 5. Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ (Wykonawca składa wraz z formularzem ofertowym); 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.spzoz-zalesie.pl informacji, o której mowa w art. 86 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z oświadczeniem Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ); 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwiedzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp przedstawia powyższy dokument również w odniesieniu do tych podmiotów; wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia ofert oświadczeń lub dokumentów określonych w rozdziale VIII ust.7 oraz: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda: a) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia; 2) W celu spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda od wykonawcy: a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Warunek w rozumieniu zamawiającego spełni wykonawca, który wykaże, że: - wykonał co najmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 1 i 4, z których każda stanowi wartość co najmniej 20.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie oraz - wykonał co najmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 2 i 3, z których każda stanowi wartość co najmniej 200.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie oraz - wykonał co najmniej dwie dostawy w zakresie dotyczącym pakietu nr 5, z których każda stanowi wartość co najmniej 10.000,00 złotych brutto o charakterze związanym z przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. 9. Zamawiający może na każdym etapie niniejszego postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne do złożenia aktualnych oświadczeń i dokumentów. 10. Dokumenty składane przez podmiotu zagraniczne: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII, składa: 1) ust 7 – dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 11. Dokument, o którym mowa w ust. 10 pkt 1 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 12. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, którek dokument dotyczy nie wydaje sie dokumentu, o którym mowa w ust. 10, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsca zamieszkania tej osoby. 13. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych dokumentów w niniejszym rozdziale w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 14. Dokumenty składane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 15. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienia postępowania. 16. Wykaz pozostałych dokumentów i oświadczeń, które należy dołączyć do oferty: 1) Świadectwa dopuszczenia do stosowania w placówkach ochrony zdrowia w Polsce, lub atesty – certyfikaty o znaczeniu międzynarodowym, na każdy produkt wymieniony w pakietach od 1 – 5. W przypadku gdy na dany asortyment medyczny lub sprzęt jednorazowego użytku nie jest wymagane świadectwo lub certyfikat Wykonawca załączy stosowne oświadczenie. 2) Badania zgodnie z normą EN 374-3 na przenikanie związków chemicznych (przynajmniej 4 związki chemiczne w tym 70% izopropanol z czasem przenikania min. 60 minut), odpornych na przenikanie wirusów (badania zgodnie z normą ASTM F1671) dla Pakietu nr 2 poz. 2. 3) Oświadczenie producenta, że oferowane rękawice w Pakiecie nr 2 poz. 3 nie zawierają ftalanów. 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 5) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach