Przetargi.pl
ZAKUP i DOSTAWA APARATURY i URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH

Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, Aleja Żołnierza 37
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0-91 576-63-28, 0-91 576-63-25 , fax. 0-91 576-63-25
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny ZOZ
    Aleja Żołnierza 37 37
    73-110 Stargard Szczeciński
    tel. 0-91 576-63-28, 0-91 576-63-25, fax. 0-91 576-63-25
    REGON: 81198545900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przychodnia.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP i DOSTAWA APARATURY i URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja aparatury i urządzeń medycznych z podziałem na 2 zadania: Zadanie I. Dostawa sprzętu okulistycznego 1. Autorefraktokeratometr - 1 kpl. 2. Perymetr automatyczny - 1 kpl. Zadanie II. Dostawa Defibrylatora - 1 kpl. do Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Stargardzie Szczecińskim
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości: zadanie nr I - 1528,- PLN; słownie: jeden tysiąc pięćset dwadzieścia osiem złotych 00/100 Zadanie nr II - 303,- PLN; słownie: trzysta trzy złotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, czyli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem - w tym celu przedłożą stosowne dokumenty potwierdzające nabycie takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w tym celu przedłożą wykaz wykonanych co najmniej 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w tym celu przedłożą Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 10.000 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena wymogów formalnych nastąpi wg formuły spełnia /nie spełnia poprzez analizę złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oraz że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie prowadzenia rodzaju działalności uprawniającej do ubiegania się o udzielenie zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Oświadczenie z wykazem,( co najmniej dwóch) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, dostaw o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie z podaniem ich wartości, terminu realizacji, przedmiotu, danych Zamawiającego oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane przez Wykonawcę w sposób należyty (załącznik nr 4 do SIWZ). 4) Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania dany wyrób medyczny na terytorium RP w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.Nr 93 poz.896) - certyfikat CE lub deklaracja zgodności. 5) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcję obsługi oferowanego wyrobu w języku polskim - dopuszcza się wersję elektroniczną zapisaną na CD-ROM, oraz wszelkie posiadane materiały na temat oferowanego zestawu i jego ważniejszych elementów składowych (broszury, prospekty, dane techniczne itp.). 6) Dokument potwierdzający złożenie wadium w zakresie określonym w art.45 Pzp. Dowód wpłacenia / wniesienia wadium 7) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 10.000 zł; 8) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - w przypadku złożenia w ofercie pełnomocnictwa - musi być złożone w oryginale, lub kopii potwierdzonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przychodnia.stargard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach