Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, Aleja Żołnierza 37
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 0-91 576-63-28, 0-91 576-63-25 , fax. 0-91 576-63-25
- Data zamieszczenia: 2009-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny ZOZ
Aleja Żołnierza 37 37
73-110 Stargard Szczeciński
tel. 0-91 576-63-28, 0-91 576-63-25, fax. 0-91 576-63-25
REGON: 81198545900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przychodnia.stargard.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP i DOSTAWA APARATURY i URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja aparatury i urządzeń medycznych z podziałem na 2 zadania: Zadanie I. Dostawa sprzętu okulistycznego 1. Autorefraktokeratometr - 1 kpl. 2. Perymetr automatyczny - 1 kpl. Zadanie II. Dostawa Defibrylatora - 1 kpl. do Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Stargardzie Szczecińskim - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium w wysokości: zadanie nr I - 1528,- PLN; słownie: jeden tysiąc pięćset dwadzieścia osiem złotych 00/100 Zadanie nr II - 303,- PLN; słownie: trzysta trzy złotych 00/100
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, czyli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem - w tym celu przedłożą stosowne dokumenty potwierdzające nabycie takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w tym celu przedłożą wykaz wykonanych co najmniej 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat(a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w tym celu przedłożą Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 10.000 zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena wymogów formalnych nastąpi wg formuły spełnia /nie spełnia poprzez analizę złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, oraz że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie prowadzenia rodzaju działalności uprawniającej do ubiegania się o udzielenie zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Oświadczenie z wykazem,( co najmniej dwóch) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, dostaw o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie z podaniem ich wartości, terminu realizacji, przedmiotu, danych Zamawiającego oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane przez Wykonawcę w sposób należyty (załącznik nr 4 do SIWZ). 4) Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania dany wyrób medyczny na terytorium RP w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.Nr 93 poz.896) - certyfikat CE lub deklaracja zgodności. 5) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcję obsługi oferowanego wyrobu w języku polskim - dopuszcza się wersję elektroniczną zapisaną na CD-ROM, oraz wszelkie posiadane materiały na temat oferowanego zestawu i jego ważniejszych elementów składowych (broszury, prospekty, dane techniczne itp.). 6) Dokument potwierdzający złożenie wadium w zakresie określonym w art.45 Pzp. Dowód wpłacenia / wniesienia wadium 7) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 10.000 zł; 8) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - w przypadku złożenia w ofercie pełnomocnictwa - musi być złożone w oryginale, lub kopii potwierdzonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przychodnia.stargard.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony nr 9/2016
Dodano: 2016-06-17 - Przetarg nieograniczony nr 2/2016
Dodano: 2016-02-11 - Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną. Część III.
Dodano: 2015-07-28 - Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną. Część III
Dodano: 2015-06-29 - Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną. Część II.
Dodano: 2015-02-17 - Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną. Część I.
Dodano: 2014-11-07 - Przetarg nieograniczony nr 14/2014
Dodano: 2014-07-04 - Przetarg nieograniczony nr 12/2012
Dodano: 2012-08-03 - Dostawa wraz z montażem komory kriogenicznej ogólnoustrojowej do Szpitala Uzdrowiskowego Zameczek w Kudowie Zdroju
Dodano: 2012-02-01 - Przetarg nieograniczony nr 22/2011
Dodano: 2011-11-21