Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną. Część II.

Zarząd Powiatu w Pleszewie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, ul. Poznańska 79
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 062 7429652 , fax. 062 7429665
  • Data zamieszczenia: 2015-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Pleszewie
    ul. Poznańska 79 79
    63-300 Pleszew
    tel. 062 7429652, fax. 062 7429665
    REGON: 25085480800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpleszewski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną. Część II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego, rehabilitacyjnego i artykułów medycznych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w ramach projektu pn. Poprawa standardu opieki zdrowotnej nad osobami starszymi i niesamodzielnymi w DPS Pleszew wraz z profilaktyką upadków i akcją edukacyjną, współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 - 2014. Część II zadania obejmuje dostawę sprzętu medycznego, rehabilitacyjnego i artykułów medycznych na potrzeby wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego i ortopedycznego oraz usług teleopieki, świadczonych w Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu i artykułów: łóżko rehabilitacyjne przenośne z wyposażeniem - 1 szt; materac przeciwodleżynowy - 5 szt; podpiętki przeciwodleżynowe - 10 szt; poduszki poprzeczne - 6 szt; wałki w pokrowcu nieprzemakalnym - 10 szt; krążki przeciwodleżynowe - gumowe - 5 szt; poduszki przeciwodleżynowe dmuchane - 6 szt; poduszki przeciwodleżynowe - 6 szt; poduszki przeciwodleżynowe z otworem - 5 szt; balkoniki ułatwiające wstawanie - 3 szt; balkoniki dwufunkcyjne krocząco-stałe - 3 szt; balkoniki aluminiowe składane dwukołowe - 3 szt; czwórnogi - 2 szt; trójnogi - 2 szt; ortezy stawu kolanowego z regulacją kąta zgięcia - 1 szt; ortezy stawu łokciowego z regulacją kąta zgięcia - 1 szt; wysokie ortezy kręgosłupa z potrójnym systemem usztywnień - 3 szt; trójfazowe multifunkcyjne ortezy kręgosłupa - 3 szt; kamizelki ortopedyczne - orteza obojczykowo- barkowa - 3 szt; ortezy typu temblak - 3 szt; klin do masażu kończyny górnej - 1 szt; klin pod barki (komplet 2 szt) - 1 szt; półwałek rehabilitacyjny - 1 szt; wałek rehabilitacyjny - 1 szt; neseser pielęgniarki + ampulatorium - 1 szt; płyny do dezynfekcji na skórę (250ml) - 10 szt; paski do badania cholesterolu - 50 szt; paski do badania glukozy - 650 szt ; wenflon różowy - 50 szt; igła 8 - 500 szt; strzykawka 20 - 200 szt; strzykawka 5 - 200 szt; strzykawka 2 - 200 szt; gaza 0,5 - 200 szt; gaziki 7x7 cm (3 w opakowaniu) - 200 szt; plaster z gazą - 50 szt; plaster bez gazy - 25 szt; wata - 10 szt; płyn do dezynfekcji 350 ml - 5 szt. 2. Sprzęt medyczny, rehabilitacyjny oraz artykuły medyczne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymogi i normy bezpieczeństwa użytkownika oraz posiadać wszelkie wymagane atesty i certyfikaty medyczne na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, dopuszczające go do użytkowania na terenie naszego kraju w jednostkach prowadzących działalność medyczną. 3. W razie konieczności wykonawca zapewni pełnozakresowe bezpłatne przeszkolenie personelu zamawiającego w zakresie obsługi oraz wykorzystania wszystkich funkcji oferowanych urządzeń.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatpleszewski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach