Przetargi.pl
Przywracanie do stanu pierwotnego środowiska przyrodniczego zniszczonego wichurą z 15-16 sierpnia 2008 roku w Gminie Blachownia.

Urząd Miejski w Blachowni ogłasza przetarg

  • Adres: 42-290 Blachownia, ul. Sienkiewicza 22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 034 3270409, 3270461
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Blachowni
    ul. Sienkiewicza 22 22
    42-290 Blachownia
    tel. 034 3270409, 3270461
    REGON: 00052361400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blachownia.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przywracanie do stanu pierwotnego środowiska przyrodniczego zniszczonego wichurą z 15-16 sierpnia 2008 roku w Gminie Blachownia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przywróceniu do stanu pierwotnego środowiska przyrodniczego zniszczonego wichurą z 15-16 sierpnia 2008 roku w Gminie Blachownia. 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia określony w Rozdziale III pkt. 1 obejmuje wykonanie następujących usług: - Wykonanie orki leśnej na powierzchni 6ha, Dostawa materiału szkółkarskiego do nasadzeń w lesie komunalnym - 60 tyś. szt., - Wykonanie nasadzeń materiałem szkółkarskim w ilości 60 tyś. szt. na powierzchni 6ha, - Przygotowanie terenu pod nasadzenia drzew i krzewów na powierzchni 8ha [wycinka i pielęgnacja istniejącego drzewostanu zgodnie z Tab. 1, plantowanie, nawiezienie dodatkowej ziemi, koszenie traw i uzupełnienie trawników poprzez dosianie traw zgodnie z dokumentacją projektową], - Dostawa wieloletnich drzew parkowych w osłonach w ilości 200 szt. zgodnie z dokumentacją projektową [lipy, klony, dęby], - Dostawa drzew i krzewów ozdobnych w ilości 400 szt. zgodnie z dokumentacją projektową, - Wykonanie prac związanych z nasadzeniem drzew i krzewów, palikowanie oraz uzupełnianie nasadzeń zgodnie z dokumentacją projektową [600 szt.] 3. Zakres przedmiotu zamówienia: a. Zadanie Nr 1 Przywracanie do stanu pierwotnego lasu komunalnego w Blachowni przy ul. H. Sienkiewicza, w którym należy wykonać: - Wykonanie orki leśnej na powierzchni 6ha, - Dostawa materiału szkółkarskiego do nasadzeń w lesie komunalnym - 60 tyś. szt., - Wykonanie nasadzeń materiałem szkółkarskim w ilości 60 tyś. szt. na powierzchni 6ha b. Zadania Nr 2 Przywracanie do stanu pierwotnego terenów rekreacyjnych zniszczonych wichurą, położonych w Blachowni przy ul. H. Sienkiewicza.: - Przygotowanie terenu pod nasadzenia drzew i krzewów na powierzchni 8ha [wycinka i pielęgnacja istniejącego drzewostanu zgodnie z Tab. 1, plantowanie, nawiezienie dodatkowej ziemi, koszenie traw i uzupełnienie trawników poprzez dosianie traw zgodnie z dokumentacją projektową], - Dostawa wieloletnich drzew parkowych w osłonach w ilości 200 szt. zgodnie z dokumentacją projektową (lipy, klony, dęby), - Dostawa drzew i krzewów ozdobnych w ilości 400 szt. zgodnie z dokumentacją projektową. - Wykonanie prac związanych z nasadzeniem drzew i krzewów, palikowanie oraz uzupełnianie nasadzeń zgodnie z dokumentacją projektową [600 szt.] Prace szczegółowo opisane w ramach Zadania 1 oraz Zadania 2 będą wykonywane zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Usługi stanowiącą Załącznik Nr 9 oraz dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik Nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Wymagania Zamawiającego: a. Usługi należy wykonywać według Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonawstwa i Odbioru Robót oraz Dokumentacją projektową Zamawiającego. b. Zrealizowanie prac objętych umową Wykonawca będzie dokumentował protokołem z wykonania usługi, c. Zgodnie z art. 38 ust. 5 ustawy Pzp ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega, że zamówienie w części dotyczącej nasadzenia drzew i krzewów nie może być powierzona podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772116008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł [słownie: trzy tysiące złotych 0.100 groszy], 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz dokument należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Blachowni, przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. W pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. II.O Częstochowa 50 1020 1664 0000 3202 0028 4638 b. W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; c. W gwarancjach bankowych; d. W gwarancjach ubezpieczeniowych; e. W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.]. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a. upłynął termin związania ofertą; b. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; - wpłynął wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; c. którego oferta została odrzucona. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy d. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa a art. 25 ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek będzie spełniony, jeżeli: a. z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, załączonego do oferty i wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikał przedmiot działalności firmy, odpowiadający przedmiotowi zamówienia, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Warunek będzie spełniony, jeżeli: a. w wykazie wykonywanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, w którym będzie pokazane przynajmniej jedno zadanie z zakresu wykonania orki leśnej i nasadzenia lasu o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł z podaniem wartości zadania oraz miejsca i daty wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że pracy te zostały wykonane należycie w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 1 oraz będzie pokazane przynajmniej jedno zadanie z zakresu wykonania nasadzenia drzew parkowych o wartości nie mniejszej niż 170.000,00 zł z podaniem wartości zadania oraz miejsca i daty wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 2. W przypadku usług wykonywanych obecnie, należy podać wartość usług oraz dokumenty potwierdzające - odnoszące się do zakresu zamówienia wykonanego przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. Podmioty występujące wspólnie składają jeden dokument, gdzie należy wyszczególnić prace wykonane przez poszczególne podmioty - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. b. w wykazie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, który należy załączyć do oferty; Wykonawca wykaże narzędzia i urządzenia, własne i obce [np. dzierżawione, wylizingowane, itp.], które będzie używał przy realizacji zamówienia, przy czym wymaga się, aby Wykonawca dysponował minimum: Do realizacji Zadania Nr 1: 1 ciągnik min. 80 KM [lub specjalistyczny ciągnik zrywkowy], 2 pilarki [lub 1 pilarka + specjalistyczna maszyna ścinkowa], 1 pług do orki gleb leśnych, Do realizacji Zadania Nr 2: 1 koparko-ładowarka [lub 1 koparka + 1 ładowarka] oraz samochód samowyładowczy 5-10 ton. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. c. w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, załączonym do oferty, Wykonawca poda imiona i nazwiska: przynajmniej pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz posiadanych uprawnień, przydatnych przy wykonywaniu zamówienia, przy czym wymaga się, aby Wykonawca dysponował minimum: Do realizacji Zadania Nr 1: 1 operator ciągnika, 2 pilarzy leśnych oraz 3 pracowników prowadzących nasadzenia, Do realizacji Zadania nr 2: 1 operator koparko-ładowarki, 1 kierowca posiadający prawo jazdy kat. C, oraz 3 pracowników prowadzących nasadzenia. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. d. w wykazie podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, załączonym do oferty, Wykonawca poda nazwy i adresy firm, które przewidziane są do wykonania zamówienia [wykonawcę również], określając zakres i wartość robót przewidzianych do wykonania przez poszczególne podmioty - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; warunek będzie spełniony, jeżeli: a. wykonawca załączy do oferty aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - przynajmniej deliktowej - w zakresie prowadzonej działalności. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiedni dokument. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, warunek będzie spełniony, jeżeli: a. z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, b. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. c. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. d. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, to Zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w przepisach art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca zobowiązany jest dokonać oględzin w terenie w zakresie miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia. 4 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w SIWZ, metodą: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: [Oferta musi zawierać numery oznaczające załączniki do SIWZ] 1.1. Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty z wykorzystaniem wzoru zawartego w Załączniku Nr 1 do SIWZ, 1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy [w przypadku podmiotów występujących wspólnie - także podmioty spółki cywilnej - każdy składa osobne oświadczenie] - Załącznik Nr 2 do SIWZ, 1.3. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa [dotyczy podmiotów występujących wspólnie, także podmioty spółki cywilnej]. 1.4. Aktualny odpis-wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. 1.5. Oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania [przepisy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych] - Załącznik Nr 3 do SIWZ, 1.6. Podpisany przez Wykonawcę lub przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie wzór umowy- stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ 1.7. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiednie dokumenty. 1.8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ww. ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy składa odpowiednią informację. 1.9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych, przy czym w przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa odpowiednią informację. 2 Wymagane dokumenty, o których mowa w niniejszej specyfikacji mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. W przypadku składania elektronicznej kopii dokumentu powinien być on opatrzony przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 3 Zamawiający wezwie wykonawców zgodnie z art. 26 ust.3 ustawy Pzp, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.blachownia.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną