Przetargi.pl
ROZWÓJ BAZY SZKÓŁKARSKIEJ NA POTRZEBY RENATURYZACJI EKOSYSTEMÓW LEŚNYCH I ZALESIEŃ

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Bolewice ogłasza przetarg

  • Adres: 64-305 Bolewice, ul. Świebodzińska 9
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 061 4411766
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Bolewice
    ul. Świebodzińska 9 9
    64-305 Bolewice
    tel. 061 4411766
    REGON: 81053904800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZWÓJ BAZY SZKÓŁKARSKIEJ NA POTRZEBY RENATURYZACJI EKOSYSTEMÓW LEŚNYCH I ZALESIEŃ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji systemu nawadniania szkółki leśnej w Nadleśnictwie Bolewice. Prace swoim zakresem będą obejmowały między innymi wykonanie: Główne rurociągi podziemne: a/ rury PE PN 10 Dz 160 mm - 438m b/ rury PE PN 10 Dz 90 mm - 79m Studzienki hydrantowe typu E: a/ z elektrozaworami 1 x 3 z dwoma wyjściami nitek -10szt. b/ z elektrozaworami 1 x 3 z trzema wyjściami nitek - 2szt. Studzienki typu H dla kompostownika oraz dla celów gospodarczych szkółki - 2szt. Nawodnienia na kwaterach a/ rury PE PN 7.5 Dz 75 mm - 4633m b/ zraszacze typu Naan 233B-AF z dyszami 4,2x2,5 mm - 245szt. c/ zraszacze typu Naan 233 PC z dyszami 4,2x2,5 mm - 52szt. d/ dysze wymienne 3,5 mm - 100szt. e/ dysze wymienne 5,5 mm - 100szt. System automatycznego sterowania nawodnieniami oparty o komputer AQUA 300 (lub równoważny) kpl. 1 Zestaw do dozowania nawozów bezpośrednio na kwaterach (inżektor typu AMIAD) (lub równoważny) kpl. 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 10000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 2. Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1. lit. b i c jeżeli Wykonawca: a) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadających swoim rodzajem (roboty związane z systemem nawadniania szkółek z wykonaniem instalacji sterującej procesem nawadniania) i wartością (co najmniej 300 000,00 zł netto każda ze wskazanych robót) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz wykaże, że roboty te zostały wykonane należycie; b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie robót ogólnobudowlanych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w co najmniej zakresie robót ogólnobudowlanych) wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji wodno - melioracyjnych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w co najmniej zakresie instalacji wodno - melioracyjnych) wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego , 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w co najmniej zakresie instalacji i sieci elektrycznych) wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego (może być to jedna osoba posiadająca wszystkie wymagane rodzaje uprawnień). c) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 10.000,00 zł 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia / nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez oferenta.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (roboty związane z systemem nawadniania szkółek z wykonaniem instalacji sterującej procesem nawadniania) i wartością (co najmniej 300 000,00 zł netto każda ze wskazanych robót) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru robót itp.), d) wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt VI.2. lit b) niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. f) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia określone w SIWZ oraz aktualne na dzień otwarcia ofert świadectwa przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. g) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 10.000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach