Przetargi.pl
Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na ul. Pogodnej (dz. nr 1733/7) i na ulicy Słonecznej (działki nr 846, 136/12, 136/10) w Rzeczenicy

Gmina Rzeczenica ogłasza przetarg

  • Adres: 77-304 Rzeczenica, ul. Człuchowska 26
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2015-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzeczenica
    ul. Człuchowska 26 26
    77-304 Rzeczenica
    REGON: 00054543200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.rzeczenica.ibip.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na ul. Pogodnej (dz. nr 1733/7) i na ulicy Słonecznej (działki nr 846, 136/12, 136/10) w Rzeczenicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na ul. Pogodnej (dz. nr 1733/7) i na ulicy Słonecznej (działki nr 846, 136/12, 136/10) w Rzeczenicy. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia jednocześnie. Zadanie nr 1 - rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na ul. Słonecznej w Rzeczenicy (działki nr 846, 136/12, 136/10). Zadanie nr 2 - rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na ulicy Pogodnej w Rzeczenicy (dz. nr 1733/7). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) projekt budowlany, stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca Załącznik nr 11 do SIWZ c) przedmiar robót, stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ Faktyczny zakres prac na ulicy Słonecznej zaznaczono na rysunku zielonym flamastrem. 1. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Wykonania przedmiotu umowy. 2) Zorganizowania zaplecza budowy oraz urządzenia i zabezpieczenia na własny koszt placu budowy. 3) Zabezpieczenia dostępu do prywatnych obszarów położonych w pobliżu placu budowy. 4) Wytyczenia geodezyjnego obiektów w terenie na własny koszt. 5) Poniesienia kosztów wszelkich prób łącznie z mediami do ich wykonania oraz na potrzeby budowy. 6) Poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego i projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 7) Poniesienia kosztów utylizacji odpadów niebezpiecznych. 8) Zagospodarowania na budowie materiałów uzyskanych z rozbiórki oraz przedstawienia ich spisu. 9) Stosowania się do zaleceń Zamawiającego w zakresie ewentualnych zmian dokumentacji i wprowadzenia robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych. 10) Skompletowania wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów, kart gwarancyjnych, schematów, instrukcji, w tym bhp i p. poż. oraz kart przekazania odpadów niebezpiecznych przed zgłoszeniem robót do odbioru - 1 egz. 11) Wykonania dokumentacji powykonawczej z zaznaczeniem zmian nieodstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego dokonanych podczas wykonywania robót -3 egz. 12) Wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej na własny koszt. - 3 egz. 13) Wykonania i dostarczenia na własny koszt dodatkowych rysunków powykonawczych z zaznaczeniem ewentualnych zmian w stosunku do projektu budowlanego - 3 egz. 14) Przed przystąpieniem do prac dostarczenie Zamawiającemu oświadczenia o podjęciu się obowiązków kierownika budowy osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia wraz z kserokopią tych uprawnień oraz zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Natomiast po zakończeniu prac oświadczenie kierownika budowy o zakończeniu budowy. 15) Realizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego ustalonego z Zamawiającym. 16) Wykonania dodatkowych badań, pomiarów lub ekspertyz na własny koszt w porozumieniu z Zamawiającym w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do jakości robót lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych. 17) Prowadzenia robót zgodnie z przepisami BHP, P. Poż. i ochrony środowiska. 18) Ubezpieczenia na własny koszt budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej od chwili przejęcia placu budowy do czasu przekazania przedmiotu umowy do eksploatacji. 19) Powiadomienia właścicieli nieruchomości w obszarze oddziaływania obiektu o planowanym rozpoczęciu robót budowlanych z wyprzedzeniem, co najmniej 7 dniowym. 20) Powiadomienia na piśmie z wyprzedzeniem, co najmniej 14 dniowym właścicieli nieruchomości o zamierzonym wejściu na dany teren i uzyskaniu ich zgody w przypadku zmian właścicieli działek w okresie od dnia uzyskania poprzedniej zgody, a po wykonaniu robót uzyskania od właścicieli pisemnych oświadczeń o doprowadzeniu terenu do stanu pierwotnego. 21) Sporządzenia przed rozpoczęciem budowy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, ustalonego z Zamawiającym harmonogramu rzeczowo-finansowego, oraz opracowanego na czas realizacji przedmiotu umowy projektu tymczasowej organizacji ruchu. 22) Pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o zakończeniu budowy. 23) Uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych oraz usuwanie wszelkich wad określonych podczas przeglądu przez cały okres rękojmi za wady i gwarancji. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu zdarzeń lub okoliczności, które mogą utrudnić terminową realizację części lub całości przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty wystąpienia zdarzenia lub okoliczności. Naruszenie powyższego obowiązku informacyjnego wiązać się może z pociągnięciem do odpowiedzialności karnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.rzeczenica.ibip.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach