Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-024 Katowice, ul. Powstańców
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 6093140 , fax. 32 6093154
- Data zamieszczenia: 2019-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
ul. Powstańców 52
40-024 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 6093140, fax. 32 6093154
REGON: 27015111000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wpr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa 8 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych, 18 sztuk komputerów typu All-in-one, 41 sztuk zestawów (klawiatura + mysz), 50 sztuk dysków SSD, 2 sztuk dysków SAS, 5 sztuk pamięci RAM, 1 sztuki projektora, 1 sztuki przełącznika sieciowego, 6 sztuk kamer i 1 sztuki rejestratora dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 8 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych, 18 sztuk komputerów typu All-in-one, 41 sztuk zestawów (klawiatura + mysz), 50 sztuk dysków SSD, 2 sztuk dysków SAS, 5 sztuk pamięci RAM, 1 sztuki projektora, 1 sztuki przełącznika sieciowego, 6 sztuk kamer i 1 sztuki rejestratora dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 5 do SIWZ dla Zadania nr 1 oraz w załączniku nr 6 dla Zadania nr 2 (Specyfikacje techniczne). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć: 1.Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. Formularze cenowe – załącznik nr 1a do SIWZ dla Zadania nr 1, załącznik nr 1b do SIWZ dla Zadania nr 2 (wskazana data podpisania); 3. Specyfikacja techniczna – opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 5 do SIWZ – Zadanie nr 1 Załącznik nr 6 do SIWZ – Zadanie nr 2 (wskazana data podpisania); 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Wymaga się złożenia oryginału pełnomocnictwa w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionym do udzielenia pełnomocnictwa. W przypadku kopii pełnomocnictwa poświadczonej przez notariusza wymaga się jej złożenia w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. 5.Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia; 6.W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
Dodano: 2019-10-08 - Dostawa drukarki i urządzenia wielofunkcyjnego
Dodano: 2017-11-24 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2017-11-24 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2017-10-27 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2017-08-24 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2017-07-19 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej w Katowicach, znak ZKP-25/2016
Dodano: 2016-11-14