Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 40007 Katowice, ul. Bankowa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323 592 048 , fax. 323 592 048
- Data zamieszczenia: 2017-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
ul. Bankowa 12
40007 Katowice, woj. śląskie
tel. 323 592 048, fax. 323 592 048 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drukarki i urządzenia wielofunkcyjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarki i urządzenia wielofunkcyjnego, zwanych dalej „sprzętem”. Oferowany sprzęt powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (2016/2017), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu. 2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A-B do SIWZ; 4) Termin realizacji zamówienia: a) część A: do 21 dni od daty otrzymania zamówienia b) część B: do 21 dni od daty zawarcia umowy Termin realizacji zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert (w cz. A i B) – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ. 5) Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40 007 Katowice, 6) Wymagany minimalny termin gwarancji: 36 miesięcy 7) Wymagany czas reakcji serwisu: najpóźniej w ciągu 4 dni roboczych od zgłoszenia wady. Czas reakcji serwisu stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert (w cz. A i B) – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny czas reakcji, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI niniejszej SIWZ 8) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, dotyczących aspektów, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
Dodano: 2019-10-08 - Zakup i dostawa 8 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych, 18 sztuk komputerów typu All-in-one, 41 sztuk zestawów (klawiatura + mysz), 50 sztuk dysków SSD, 2 sztuk dysków SAS, 5 sztuk pamięci RAM, 1 sztuki projektora, 1 sztuki przełącznika sieciowego, 6 sztuk kamer i 1 sztuki rejestratora dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
Dodano: 2019-08-12 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2017-11-24 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2017-10-27 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2017-08-24 - Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2017-07-19 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej w Katowicach, znak ZKP-25/2016
Dodano: 2016-11-14