Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej w Katowicach, znak ZKP-25/2016

Izba Skarbowa w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40022 Katowice, ul. Damrota
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 076 000 , fax. 322 076 010
  • Data zamieszczenia: 2016-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Katowicach
    ul. Damrota 25
    40022 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 076 000, fax. 322 076 010
    REGON: 102123400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej w Katowicach, znak ZKP-25/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej w Katowicach.Sprzęt i wszystkie pozostałe elementy oferowane przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części.Część I – dostawa 12 drukarek kodów kreskowych. Część II – dostawa 135 czytników kodów kreskowych. Część III – dostawa 45 skanerów dokumentów. Część IV – dostawa dysków twardych do serwerów HP, Fujitsu i do macierzy dyskowej Fujitsu oraz pamięci RAM do serwerów HP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis cech, parametrów, funkcjonalności, konfiguracji oraz dokumentacji technicznej i wyposażenia określają: Dla Części I - dostawa 12 drukarek kodów kreskowych Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty. Załącznik nr 4/I do SIWZ – Formularz cenowy dla Części I. Załącznik nr 5/I do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I. Dla Części II - dostawa 135 czytników kodów kreskowych Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty. Załącznik nr 4/II do SIWZ – Formularz cenowy dla Części II. Załącznik nr 5/II do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II. Dla Części III - dostawa 45 skanerów dokumentów Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty. Załącznik nr 4/III do SIWZ – Formularz cenowy dla Części III Załącznik nr 5/III do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części III. Dla Części IV - dostawa dysków twardych do serwerów HP, Fujitsu i do macierzy dyskowej Fujitsu oraz pamięci RAM do serwerów HP Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty. Załącznik nr 4/IV do SIWZ – Formularz cenowy dla Części IV Załącznik nr 5/IV do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części IV.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232000-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium, które do niniejszego zamówienia wynosi: dla Części I: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych), dla Części II: 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych), dla Części III: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). dla Części IV: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych). Wykonawca składający ofertę na kilka części zamówienia winien wnieść wadium w wysokości równej sumie odpowiednich kwot dla poszczególnych części. 2.Wadium może być wnoszone w następujących formach: - w pieniądzu – przelew na rachunek Zamawiającego Okręgowy Oddział NBP w Katowicach nr 57 1010 1212 0010 3613 9120 0000 Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu (przelew) Wykonawca winien podać nazwę przetargu zgodnie z zapisami pkt 3.2. W przypadku przelewów bankowych za datę złożenia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 4.Wadium musi obejmować minimum okres związania ofertą. 5.Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty lub przedłożyć najpóźniej przed terminem składania ofert. 6.Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii głównej pokój nr 11, budynek „A”. 8.Poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 9.Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 10.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza lub unieważnieniu postępowania. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia. 11.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia złożonego w formie jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (JEDZ), pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach