Przetargi.pl
Zakup i dostawa 515 ton węgla w roku 2013

Zespół Szkół Powszechnych im. Pierwszych Piastów ogłasza przetarg

  • Adres: 62-110 Damasławek, ul. Słoneczna 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-67 26 13 039 , fax. 0-67 26 13 039
  • Data zamieszczenia: 2013-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Powszechnych im. Pierwszych Piastów
    ul. Słoneczna 4 4
    62-110 Damasławek, woj. wielkopolskie
    tel. 0-67 26 13 039, fax. 0-67 26 13 039
    REGON: 57086192400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspdam.biposwiata.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa 515 ton węgla w roku 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy węgla sortymentu Eko groszek w ilości 500 ton (kupujący zwolniony ustawowo z podatku akcyzowego) oraz 5 ton (z nałożonym podatkiem akcyzowym) i Orzech I w ilości 10 ton (kupujący zwolniony ustawowo z podatku akcyzowego), wraz z transportem i rozładunkiem o parametrach i na zasadach określonych w SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Przewidywane terminy dostaw: Eko groszek: do 15.02.2013 r. - 100 ton, od 16.02.2013 r. do 07.03.2013 r. - 105 ton, od 08.03.2013 r. do 22.03.2013 r. - 100 ton, od 23.03.2013 r. do 05.04.2013 r. - 100 ton, od 06.04.2013 r. do 19.04.2013 r. - 100 ton. Orzech I: do 28.02.2013 r. - 10 ton. 3. Ilość i częstotliwość składania zamówień zależna będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Z powodu zamawiania przez Zamawiającego ilości mniejszych niż określone w formularzu ofertowym nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia. 4. Termin oraz wielkość dostaw uzgadniana będzie za pośrednictwem zamówienia wysyłanego listownie, faksem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. 5. Wykonawca zrealizuje dostawę w nieprzekraczalnym terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. 6. Dostawy będą realizowane w uzgodnionych terminach w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:00. 7. Należność za każdą z dostaw będzie uiszczana przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie 30 dni od otrzymania poprawnie wystawionej faktury za zrealizowaną dostawę. 8. Ilość węgla określoną w SIWZ oraz w formularzu oferty należy traktować jako szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia końcowej łącznej ilości zamawianego towaru do 30% od ilości szacunkowej podanej w SIWZ i umowie. 9. Węgiel będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego - Zespół Szkół Powszechnych im. Pierwszych Piastów w Damasławku, ul. Słoneczna 4, 62-110 Damasławek - transportem samochodowym samowyładowczym wyposażonym w urządzenia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, które mogłyby skutkować utratą przez towar walorów użytkowych. 10. Do każdej dostawy Wykonawca dostarczy fakturę VAT, dokument dostawy oraz świadectwo jakości dostarczanej partii towaru wystawione przez uprawniony podmiot. Dokument dot. jakości towaru będzie zawierać wyniki badań dotyczące wartości opałowej, zawartości w nim popiołu, wilgoci, liczby Ri. Brak powyższych dokumentów będzie stanowić dla Zamawiającego podstawę do odmowy przyjęcia danej partii. 11. W przypadku dostaw pochodzących z tej samej partii dopuszcza się, przedstawienie jednego dokumentu dotyczącego jakości (raport z badań) z określeniem ilości której dotyczy. 12. Każda partia będzie ważona przez Zamawiającego na wadze wskazanej przez Zamawiającego (odległość max. 6 km od siedziby Zamawiającego). Koszt ważenia będzie pokrywał Zamawiający. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji jakości w terminie 60 dni od daty dostawy. Reklamacja jakościowa dotyczyć może w szczególności ziarnistości (granulacji), wartości opałowej oraz zawartości w nim popiołu i wilgoci oraz spiekalności (Ri). 14. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku rażącego naruszenia przez Wykonawcę warunków umowy, w szczególności nie dotrzymania terminu dostawy przedmiotu zamówienia i innych przewidzianych umową. 15. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, w tym w załącznikach do SIWZ, a w zwłaszcza zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i projekcie umowy. SIWZ stanowić będzie załącznik do umowy. 16. Poszczególne partie dostawy - około 24 tony, ze względów technicznych dostawy węgla sortymentu Orzech I po maksymalnie 5 ton, 17. Dostawy będą następowały sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego. 18. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 19. Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców przy realizacji niniejszego zamówienia. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie, czy powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcom i w jakim zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 PLN ( słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN ). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 07.02.2013 r. do godz.: 12:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr konta: 33 8959 0001 4200 0303 2000 0010 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy z sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspdam.biposwiata.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach