Przetargi.pl
Zakup i dostawa 47 zestawów sprzętu do prac na wysokości w ramach projektu „Rozpoznanie i neutralizacja zagrożeń CBRN-E na terenie obiektów IK” dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu.

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050, , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2020-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, , fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa 47 zestawów sprzętu do prac na wysokości w ramach projektu „Rozpoznanie i neutralizacja zagrożeń CBRN-E na terenie obiektów IK” dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 47 zestawów sprzętu do prac na wysokości dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu (dalej „odbiorcy”) w ramach projektu „Rozpoznanie i neutralizacja zagrożeń CBRN-E na terenie obiektów IK”. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 35112000-2 – sprzęt ratunkowy i awaryjny. 3. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: 3.1 załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy 3.2 załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy, 3.3 załączniku nr 3 do SIWZ – formularz cenowy, 3.8 załączniku nr 4 do SIWZ – oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej, 3.5 załączniku nr 5 do SIWZ – oświadczenia Wykonawcy, 3.6. załączniku nr 6 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ). 4. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 3 do SIWZ producenta i/lub modelu. Brak wpisania producenta i/lub modelu będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako niezgodnej z SIWZ. 4.1. Zamawiający wymaga wskazania w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ następujących terminów, będących kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej: - terminu realizacji zamówienia; - czas reakcji serwisowej wynikającej z gwarancji, o której mowa w § 2 ust. 5 wzoru umowy – załącznik nr 2 do SIWZ; - okres naprawy od dnia zgłoszenia. W przypadku: - braku wpisania terminu realizacji zamówienia lub terminu dłuższego niż 30 dni kalendarzowych, - braku wpisania czasu reakcji serwisowej wynikającej z gwarancji lub czasu reakcji serwisowej dłuższego niż 72 godziny robocze, - braku wpisania okresu naprawy od dnia zgłoszenia lub okresu naprawy od dnia zgłoszenia dłuższego niż 30 dni kalendarzowych, Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje: - wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie maksymalnym tj. 30 dni kalendarzowych i przyzna 0 pkt w kryterium „termin realizacji”, zgodnie z rozdziałem XI SIWZ, - czas reakcji serwisowej w terminie maksymalnym tj. 72 godziny robocze i przyzna 0 pkt w kryterium „czas reakcji serwisowej”, zgodnie z rozdziałem XI SIWZ, - okres naprawy od dnia zgłoszenia w terminie maksymalnym tj. 30 dni kalendarzowych i przyzna 0 pkt w kryterium „okres naprawy”, zgodnie z rozdziałem XI SIWZ. 5. Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający wymaga aby wszystkie 47 zestawów sprzętu wysokościowego było jednakowych tj. tego samego producenta i modelu poszczególnych elementów zestawu. 6. Miejsce dostaw w ramach zamówienia zawiera załącznik nr 5 do umowy – rozdzielnik. Wykonawca w ramach dostawy zapewnia wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 7. Dostarczony sprzęt podlega ocenie zgodności i jest oznaczony znakiem CE, jest produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go, wyprodukowany w 2019r. i/lub w 2020 r. 8. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu i parametrach nie gorszych jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu spoczywa na Wykonawcy. 9. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 10. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców, jeśli są już znane (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 11. Zamawiający wymaga aby sprzęt objęty był gwarancją 36 miesięcy a w przypadku gdy gwarancja producenta jest dłuższa obowiązuje gwarancja producenta. Warunki gwarancji i napraw gwarancyjnych zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy. 11.1. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z dostawą sprzętu dokumentów gwarancyjnych w języku polskim. 11.2. Zamawiający wymaga aby okres użytkowania ww. sprzętu określony przez producenta wynosił nie mniej niż 10 lat. 12. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z dostawą sprzętu instrukcji użytkowania w języku polskim. 13. Zamawiający wymaga aby sprzęt podlegał kontrolom SOI w okresie co najmniej 60 miesięcy z częstotliwością co najmniej raz na 12 miesięcy. Szczegóły dotyczące przebiegu kontroli SOI i jej wyniku zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy oraz w załączniku nr 6 do umowy – zasady i terminy kontroli SOI. 14. Zamawiający wymaga aby w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego i w jego siedzibie, w maksymalnym terminie określonym w art. 26 ust. 2 ustawy Pzp zaprezentował oferowany sprzęt (jeden kompletny zestaw), jego funkcjonalność, udostępnił sprzęt do testowania przez funkcjonariuszy SPKP oraz przedstawił dokumentację (atesty, specyfikacje) techniczną potwierdzającą spełnienie minimalnych wymagań określonych w załączniku nr 6 do SIWZ - SOPZ. Zaprezentowany i testowany sprzęt będzie podlegał ocenie zgodności oferowanego sprzętu z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza do testowania używany sprzęt, jednakże musi to być sprzęt, który Wykonawca zaoferował w ofercie. Koszty prezentacji sprzętu, dojazdu, testowania pokrywa Wykonawca. W przypadku wątpliwości Zamawiającego, czy prezentowany i testowany sprzęt spełnia minimalne wymagania Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do ponownego wezwania Wykonawcy na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do zaprezentowania i testowania sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35112000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby umocowane: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ oraz formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, złożone zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenia dotyczące podwykonawców. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że zrealizuje przedmiot zmówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ), złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że przyjmuje warunki płatności zgodne z zapisami SIWZ, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 6. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z rozdziałem X SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 8. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 9. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 10. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 11. Oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji 36 miesięcy na przedmiot zamówienia, a w przypadku gdy gwarancja producenta jest dłuższa obowiązuje gwarancja producenta złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 12. Oświadczenie Wykonawcy ,że wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 13. Wskazania producenta, modelu sprzętu w załączniku nr 3 do SIWZ – formularz cenowy. 14. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące terminu realizacji zamówienia, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 15. Oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku braku wskazania terminu realizacji, wykona zamówienie w terminie maksymalnym tj. 30 dni kalendarzowych, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 16. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące czasu reakcji serwisowej wynikającej z gwarancji, o której mowa w § 2 ust. 5 wzoru umowy, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 17. Oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku braku wskazania czasu reakcji serwisowej wynikającej z gwarancji, o której mowa w § 2 ust. 5 wzoru umowy, czas reakcji serwisowej wyniesie 72 godziny robocze złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 18. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące okresu naprawy od dnia zgłoszenia, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 19. Oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku braku wskazania okresu naprawy od dnia zgłoszenia, okres naprawy wyniesie 30 dni kalendarzowych złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 20. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt, podlega ocenie zgodności i jest oznaczone znakiem CE, jest produkowane jako fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu oraz gatunku I-go, wyprodukowane w 2019r. i/lub w 2020r. złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 21. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże część jaką będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm (danych kontaktowych) podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 22. Jeżeli zaistnieje okoliczność z art. 91 ust. 3austawy Pzp. Wykonawca jest zobligowany do oferty załączyć informację o następującej treści „Składając ofertę informujemy Zamawiającego, że wybór będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Jednocześnie ze złożonym oświadczeniem, podajemy nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazujemy ich wartość bez kwoty podatku - złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 23. Oświadczenie Wykonawcy, iż w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego w jego siedzibie, w maksymalnym terminie określonym w art. 26 ust. 2 ustawy Pzp zaprezentuje oferowany sprzęt (jeden kompletny zestaw), jego funkcjonalność, udostępni sprzęt do testowania przez funkcjonariuszy SPKP oraz przedstawi dokumentację (atesty, specyfikacje) techniczną potwierdzającą spełnienie minimalnych wymagań określonych w załączniku nr 8 do SIWZ – SOPZ, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 24. Oświadczenie Wykonawcy, iż okres użytkowania ww. sprzętu określony przez producenta wynosi nie mniej niż 10 lat, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach