Przetargi.pl
Zakup i dostawa 47 zestawów sprzętu do prac na wysokości w ramach projektu „Rozpoznanie i neutralizacja zagrożeń CBRN-E na terenie obiektów IK” dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2021-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 18
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://slaskapolicja. eb2b.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa 47 zestawów sprzętu do prac na wysokości w ramach projektu „Rozpoznanie i neutralizacja zagrożeń CBRN-E na terenie obiektów IK” dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 47 zestawów sprzętu do prac na wysokości dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu (dalej „odbiorcy”) w ramach projektu „Rozpoznanie i neutralizacja zagrożeń CBRN-E na terenie obiektów IK”. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 35112000-2 – sprzęt ratunkowy i awaryjny. 3. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: 3.1 załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy, 3.2 załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy, 3.2.1 załącznik nr 3 do umowy – protokół odbioru ilościowego, 3.2.2 załącznik nr 4 do umowy – protokół odbioru jakościowego, 3.2.3 załącznik nr 5 do umowy – rozdzielnik, 3.2.4 załącznik nr 6 do umowy – zasady i terminy kontroli SOI, 3.3 załączniku nr 3 do SIWZ – formularz cenowy, 3.8 załączniku nr 4 do SIWZ – oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej, 3.5 załączniku nr 5 do SIWZ – oświadczenia Wykonawcy, 3.6. załączniku nr 6 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia (OPZ). 4. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 3 do SIWZ producenta i/lub modelu. Brak wpisania producenta i/lub modelu będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako niezgodnej z SIWZ. 4.1. Zamawiający wymaga wskazania w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ następujących terminów, będących kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej: - czas reakcji serwisowej wynikającej z gwarancji, o której mowa w § 2 ust. 5 wzoru umowy – załącznik nr 2 do SIWZ; - okres naprawy od dnia zgłoszenia. W przypadku: - braku wpisania czasu reakcji serwisowej wynikającej z gwarancji lub czasu reakcji serwisowej dłuższego niż 72 godziny robocze, - braku wpisania okresu naprawy od dnia zgłoszenia lub okresu naprawy od dnia zgłoszenia dłuższego niż 30 dni kalendarzowych, Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje: - czas reakcji serwisowej w terminie maksymalnym tj. 72 godziny robocze i przyzna 0 pkt w kryterium „czas reakcji serwisowej”, zgodnie z rozdziałem XI SIWZ, - okres naprawy od dnia zgłoszenia w terminie maksymalnym tj. 30 dni kalendarzowych i przyzna 0 pkt w kryterium „okres naprawy”, zgodnie z rozdziałem XI SIWZ. 5. Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający wymaga aby wszystkie 47 zestawów sprzętu wysokościowego było jednakowych tj. tego samego producenta i modelu poszczególnych elementów zestawu. 6. Miejsce dostaw w ramach zamówienia zawiera załącznik nr 5 do umowy – rozdzielnik. Wykonawca w ramach dostawy zapewnia wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 7. Dostarczony sprzęt podlega ocenie zgodności i jest oznaczony znakiem CE, jest produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go, wyprodukowany w 2019r. i/lub w 2020 r. 8. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu i parametrach nie gorszych jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu spoczywa na Wykonawcy.9. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 10. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców, jeśli są już znane (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 11. Zamawiający wymaga aby sprzęt objęty był gwarancją 36 miesięcy a w przypadku gdy gwarancja producenta jest dłuższa obowiązuje gwarancja producenta. Warunki gwarancji i napraw gwarancyjnych zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy. 11.1. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z dostawą sprzętu dokumentów gwarancyjnych w języku polskim. 11.2. Zamawiający wymaga aby okres użytkowania ww. sprzętu określony przez producenta wynosił nie mniej niż 10 lat. 12. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z dostawą sprzętu instrukcji użytkowania w języku polskim. 13. Zamawiający wymaga aby sprzęt podlegał kontrolom SOI na koszt Wykonawcy w okresie co najmniej 60 miesięcy z częstotliwością co najmniej raz na 12 miesięcy. Wykonawca winien uwzględnić w swojej kalkulacji cenowej kontrole SOI. Szczegóły dotyczące przebiegu kontroli SOI i jej wyniku zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy oraz w załączniku nr 6 do umowy – zasady i terminy kontroli SOI.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35112000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach