Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynku Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Krzywej 3 w Zawierciu” w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Zawierciu – budynek Środowiskowego Domu Samopomocy”.

Gmina Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 49 41 267 , fax. 32 67 22 684
  • Data zamieszczenia: 2020-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawiercie
    ul. Leśna 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 49 41 267, fax. 32 67 22 684
    REGON: 51596800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynku Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Krzywej 3 w Zawierciu” w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Zawierciu – budynek Środowiskowego Domu Samopomocy”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Termomodernizacja budynku Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Krzywej 3 w Zawierciu” w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Zawierciu – budynek Środowiskowego Domu Samopomocy”. 1. Stan istniejący Ogólny opis budynku: - Budynek położony jest w Zawierciu przy ulicy Krzywej 3 na działce o nr ew. 1/24, karta mapy 17, obręb Zawiercie - Konstrukcji/technologia budynku – tradycyjna - Liczba kondygnacji – 3 - Kubarura części ogrzewanej ( m³) - 1026,50 Teren jest ogrodzony. Budynek o zwartej bryle w konstrukcji murowanej. Fundamenty żelbetonowe. Stropy gęstożebrowe. Podciągi i nadproża żelbetonowe, dach pokryty dachówką ceramiczną. Obróbki blacharskie stalowe ocynkowane. Ryny i rury spustowe PCV oraz blachy ocynkowanej. Stolarka okienna typowa PVC. Tynki wapienno-cementowe. Posadzki wewnętrzne lastriko, płytki. Działka na której realizowana będzie inwestycja, posiada przyłącza: wody, kanalizacji sanitarnej, energii elektrycznej i telefoniczne. Przez czas wykonywania robót budowlanych, budynek będzie użytkowany zgodnie z jego przeznaczeniem. 2. Podstawowy zakres prac: 2.1. Prace rozbiórkowe: - Demontaż parapetów zewnętrznych i obróbek blacharskich – 23 m2 - Wykucie podokienników – 35 m - Demontaż sufitu podwieszanego na strychu – 85 m2 - Demontaż okien i drzwi – 51,105 m2 - Koszt składowania złomu w wyznaczonym miejscu – 1, 023 m3 - Demontaż zbiornika stalowego na strychu - 1 szt. 2.2. Izolacja ścian fundamentowych : - Wykopy liniowe o ścianach pionowych wraz z zasypaniem – 66 m3 - Skucie i uzupełnienie tynków wraz z uzupełnieniem – 6,6 m2 - Przygotowanie podłoża, izolacja przeciwwilgociowa z emulsji asfaltowej, pierwsza i druga warstwa izolacja – 66 m2 - Izolacje przeciwwilgociowe z folii kubełkowej – 66, m2 2.3. Docieplenie ścian od wewnątrz - Rozebranie płytek ceramicznych na ścianach – 140 m2 - Jednokrotne gruntowanie podłoża pod montaż izolacji – 407,20 m2 - Okładziny z płyt z pianki rezolowej gr. 80 mm z płytą GK 12,5 mm – 407,20 m2 - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi – 407,20 m2 - Parapety wewnętrzne o szer. do 50 cm – 35 m - Demontaż i ponowny montaż urządzeń sanitarnych wraz z wykonaniem nowych podejść oraz przestawienie i dopasowanie mebli i wyposażenia – 1 kpl - Demontaż i ponowny montaż urządzeń elektrycznych wraz z przedłużeniem okablowania – 1 kpl - Okładziny ścienne z płytek z kamieni sztucznych o wymiarach 25x25 cm- 140 m2 2.4. Docieplenie stropu na strychu - Izolacje z folii polietylenowej – paroprzepuszczalnej – 160 m2 - Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej gr.25 cm – 160 m2 2.5. Docieplenie dachu - Docieplenie dachu wełną mineralną 24 cm wraz z sufitem z płyt GK na ruszcie – 85 m2 - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych – wraz z gruntowaniem – 85 m2 2.6. Stolarka - Okna drewniane zespolone wzmocnione fabrycznie wykończone o powierzchni ponad 2,0 m2 z nawietrzakami O1 – 2,89 m2 - Okna drewniane zespolone wzmocnione fabrycznie wykończone o powierzchni ponad 2,0 m2 z nawietrzakami O2 – 2,70 m2 - Okna drewniane zespolone wzmocnione fabrycznie wykończone o powierzchni ponad 2,0 m2 z nawietrzakami O3 – 11,20 m2 - Okna drewniane zespolone wzmocnione fabrycznie wykończone o powierzchni ponad 2,0 m2 z nawietrzakami O3.1 – 2,48 m2 - Okna drewniane zespolone wzmocnione fabrycznie wykończone o powierzchni ponad 2,0 m2 z nawietrzakami O4 – 2,88 m2 - Okna drewniane zespolone wzmocnione fabrycznie wykończone o powierzchni ponad 2,0 m2 z nawietrzakami O5 – 5,27 m2 - Okna drewniane zespolone wzmocnione fabrycznie wykończone o powierzchni ponad 2,0 m2 z nawietrzakami O6 – 2,16 m2 - Okna drewniane zespolone wzmocnione fabrycznie wykończone o powierzchni do 2,0 m2 z nawietrzakami O7 – 2,40 m2 - Okna drewniane zespolone wzmocnione fabrycznie wykończone o powierzchni do 2,0 m2 z nawietrzakami O8 – 5,61 m2 - Okna drewniane zespolone wzmocnione fabrycznie wykończone o powierzchni do 2,0 m2 z nawietrzakami O9 – 0,44 m2 - Okna drewniane zespolone wzmocnione fabrycznie wykończone o powierzchni do 2,0 m2 z nawietrzakami O10 – 5,13 m2 - Drzwi drewniane szt. 3 D1, D2, D3 – 7,945 m2 - Uzupełnienie tynków zwykłych kat. III z dwukrotnym malowaniem farbami emulsyjnymi - 42,00 m2 2.7. Opaska - obrzeża betonowe 20x6 cm – 55 m - podbudowa z kruszywa, gr. 10 cm – 70 m2 - nawierzchnie z kostki betonowej, gr. 6 cm – 70 m2 2.8. Roboty instalacji c.o. Roboty demontażowe - demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr. 15, 20, 25, 32, 40 mm na ścianie z zaworami – 407 mb - demontaż grzejników żeliwnych członowych - 41 kpl - załadunek i wywiezienie zdemontowanych elementów samochodami na odległość do 15 km wraz z utylizacją – 4,0 m3 Roboty montażowe - rura ze stali węglowej, ocynkowana 15x1,20 mm wraz z otuliną z pianki PU – 267 mb - rura ze stali węglowej, ocynkowana 18x1,20 mm wraz z otuliną z pianki PU – 59 mb - rura ze stali węglowej, ocynkowana 22x1,50 mm wraz z otuliną z pianki PU – 27 mb - rura ze stali węglowej, ocynkowana 28x1,50 mm wraz z otuliną z pianki PU – 38 mb - rura ze stali węglowej, ocynkowana 35x1,50 mm wraz z otuliną z pianki PU – 16 mb - płukanie instalacji c.o. wraz z próbą szczelności instalacji – 407 mb - zawory odcinające DN 15, 20, 25, 32 mm – 23 szt. - filtr siatkowy – DN 32 – 1 szt. - regulacyjny skośny zawór przelotowy z kryzą pomiarową i nastawą wstępną DN 15, DN 20 – 2 szt. - zawór termostatyczny powrotny z nastawą wstępną odcięciem i spustem DN 15 – 41 szt. - głowice termostatyczne wzmocnione - 31 szt. - głowice termostatyczne - 10 szt. - odpowietrzniki automatyczne śr. 15 mm – 12 szt. - zawór kulowy DN – 15 – 12 szt. - pompa elektroniczna H=25,5 kPa, V=0,4 dm3/s - 1 kpl - grzejniki stalowe łazienkowe z podejściami – 2 szt. - grzejniki kompaktowe – 39 szt. - próby z dokonaniem regulacji instalacji centralnego ogrzewania – 41 urz. 2.9. Drobne roboty budowlane - przebicie otworów w ścianach z cegieł o gr. ½, cegły, 1 cegły, 2 cegły – 16 szt. - przebicie otworów w stropie – 16 szt. - zamurowanie przebić w ścianach z cegieł gr. ½ cegły, 1 cegły, 2 cegły – 16 szt. - zamurowanie otworów w stropie – 16 szt. - uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo – wapiennej o pow. do 0,50 m2 na podłożach z cegły, pustaków ceramicznych, betonu na ścianach i stropach – 48 m² - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian i sufitów – 24 m² - przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem starych tynków ścian za grzejnikami, poszpachlowaniem nierówności, gruntowanie podłoży pionowych i sufitów oraz dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków – 90,20 m² - wywiezienie gruzu z budynku wraz z utylizacją na odległość 16 km – 1 m3 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - dostawę i montaż na elewacji budynku drewnianych budek dla jerzyków i wróbli – 2 sztuki pojedyncze - dostawę i montaż budek półotwartych dla kopciuszka – 2 sztuki oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarami robót. 4. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). 5. Z uwagi na kosztorysowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia rozliczenie robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, tj. rzeczywiste obmiary wykonanych robót. 6. Tam, gdzie w SIWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 7. Zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. W przypadku wymaganego w dokumentacji projektowej i STWiORB oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. 9. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 10. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 11. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020, poz. 1333 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 215 z późn. zm.) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 12. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 13. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 14. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2020r, poz. Nr 1320 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegające na termomodernizacji budynku Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Krzywej 3 w Zawierciu, tj.: a) Branża budowlana: - roboty rozbiórkowe, - izolacja ścian fundamentowych, - docieplenie od wewnątrz, - docieplenie stropu na strychu, - docieplanie dachu, - stolarka okienno-drzwiowa - opaska. - wymiana elementów drewnianych b) Branża sanitarna: - roboty demontażowe instalacji c.o., - roboty montażowe instalacji c.o., - drobne roboty budowlane czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, wykonujących, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w § 3 ust. 11 -14 wzoru umowy. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 15. Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie jest zobowiązany do uwzględnienia w opisie przedmiotu zamówienia dodatkowych zapisów, o których mowa w art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U z 2020, poz. 299 ). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank PEKAO S.A. nr: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805 z dopiskiem: „Termomodernizacja budynku Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Krzywej 3 w Zawierciu” w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Zawierciu – budynek Środowiskowego Domu Samopomocy”. Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio w kopercie, która zawiera ofertę. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11 lit. a) SIWZ. 7. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem ust. 6 niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie.W/w Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach