Przetargi.pl
Zakup i dostawa 200 szt. foteli obrotowych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48618541300 , fax. +48618541204
  • Data zamieszczenia: 2020-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. +48618541300, fax. +48618541204
    REGON: 00051433100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa 200 szt. foteli obrotowych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 200 szt. foteli obrotowych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu . 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Rysunki użyte w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter poglądowy. 3. Zamawiający wymaga załączenia do oferty szczegółowego opisu zaoferowanych foteli, brak załącznika skutkuje odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ. 4. Dostarczone fotele o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ) muszą być fabrycznie nowe i pełnowartościowe oraz nie mogą nosić znamion używania lub uszkodzenia. 5. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. Dodatkowo fotele muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. z 1998 r., Nr 148, poz. 973). Fotele muszą posiadać atest badań wytrzymałościowych. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zmontowane fotele oraz wnieść je do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Nie ma możliwości montażu foteli u Zamawiającego. 7. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy z wyprzedzeniem co najmniej 3 dniowym (dni robocze) dot. każdego z etapów. 8. Na dostarczone fotele Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24-miesięcznej gwarancji. Bieg terminu gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru (odpowiednio za I lub II etap) bez uwag. 9. Fotele obrotowe zostaną dostarczone przez Wykonawcę w dwóch etapach: 100 szt. – I etap, 100 szt. - II etap.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 3) szczegółowy opis zaoferowanych foteli z którego winno wynikać, iż zaoferowane fotele spełniają wszystkie parametry określone przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SIWZ – brak załącznika skutkuje odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z treścią SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach