Przetargi.pl
Dostawa mebli biurowych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, z możliwością składania ofert częściowych – postępowanie III

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48618541300 , fax. +48618541204
  • Data zamieszczenia: 2020-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. +48618541300, fax. +48618541204
    REGON: 00051433100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa mebli biurowych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, z możliwością składania ofert częściowych – postępowanie III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli biurowych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego, z możliwością składania ofert częściowych, według następujących części: 1) część I – dostawa 89 szt. krzeseł obrotowych, 2) część II – dostawa 100 szt. krzeseł konferencyjnych, 3) część III – dostawa 38 szt. ławek do poczekalni oraz 77 szt. krzeseł do poczekalni: a) ławki do poczekalni 2 siedziskowe - 2 szt., b) ławki do poczekalni 3 siedziskowe - 15 szt., c) ławki do poczekalni 4 siedziskowe - 11 szt., d) ławki do poczekalni 5 siedziskowe - 10 szt., e) krzesła do poczekalni - 77 szt. w części III zostaną zawarte z Wykonawcą dwie umowy. 4) część IV – dostawa 11 szt. krzeseł biurowych obrotowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Rysunki użyte w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter poglądowy. 3. Dostarczone meble o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ) muszą być fabrycznie nowe i pełnowartościowe oraz nie mogą nosić znamion używania lub uszkodzenia. 4. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zmontowane meble oraz wnieść je do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń. Nie ma możliwości montażu mebli u Zamawiającego. 6. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminie dostawy z wyprzedzeniem co najmniej 3 dniowym (dni robocze). 7. Na dostarczone meble Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 24-miesięcznej gwarancji. Bieg terminu gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1) dla części I zamówienia: 1 700,00 zł (słownie: tysiąc siedemset zł 00/100); 2) dla części II zamówienia: 1 400,00 zł (słownie: tysiąc czterysta zł 00/100); 3) dla części III zamówienia: 1 600,00 zł (słownie: tysiąc sześćset zł 00/100); 4) dla części IV zamówienia: 200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100);
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach