Przetargi.pl
„Dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem na potrzeby Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej Gminy Suchy Las”

Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna Gminy Suchy Las ogłasza przetarg

  • Adres: 62-002 Suchy Las, Ul. Szkolna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 25 00 400 , fax. 61 25 00 404
  • Data zamieszczenia: 2020-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna Gminy Suchy Las
    Ul. Szkolna 16
    62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie
    tel. 61 25 00 400, fax. 61 25 00 404
    REGON: 63250135900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.osrodekkultury.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem na potrzeby Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej Gminy Suchy Las”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem na potrzeby Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej Gminy Suchy Las. Warunki realizacji zamówienia zostały opisane w szczególności w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39113100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówienia wnosi wadium w: 1) pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego Poznański Bank Spółdzielczy 21 9043 1054 2054 0021 4713 0001 z podaniem tytułu: „Wadium – Dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem na potrzeby Centrum Kultury i Biblioteki Publicznej Gminy Suchy Las”; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2020r., poz. 299). 3. W przypadku wadium wnoszonego w formach wymienionych w pkt. 2.2) – 2.5), treść dokumentu wadium musi zawierać wszystkie przesłanki artykułu 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4. Wadium w formie, o której mowa w pkt. 2.1), zostanie uznane jako wniesione, jeżeli zostanie zaksięgowane przez Bank na rachunku, o którym mowa w ww. punkcie, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium w formie poręczeń i gwarancji (bezwarunkowych, nieodwołalnych, na pierwsze pisemne żądanie, z ważnością na okres terminu związania ofertą) należy wnieść w formie oryginału w osobnej kopercie załączonej do oferty, przed upływem terminu składania ofert. Kopia wadium poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, powinna być dołączona do oferty. 6. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7. Wadium wnoszone w formach wymienionych w pkt 2.2) – 2.5) musi: 1) wskazywać gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia); 2) wskazywać beneficjenta – Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna Gminy Suchy Las; 3) określać termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą), 4) określać kwotę poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), 5) gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie, 6) wskazywać przyczyny zatrzymania wadium przez Zamawiającego, określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy,
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty. 2. Z dokumentu (np. zobowiązania, o którym mowa w pkt 1 musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 3. Zamawiający będzie oceniał, czy udostępnianie wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 pzp. 4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt. 6.19. SIWZ, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 6.19. SIWZ.. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach nr 3 i 4 do SIWZ. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego będzie zobowiązany złożyć oświadczenia i dokumenty podmiotu, na zdolności lub sytuację którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, w celu wykazania spełniania tych warunków oraz na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania tego podmiotu. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty, przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm, spółkę cywilną), pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożą wraz z ofertą stosowny dokument (pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie pełnomocnika, o którym mowa w pkt 1; 3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika); 4) Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z Wykonawcą występującym jako Pełnomocnik pozostałych. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia (załącznik nr 3 i 4 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zamawiający będzie oceniał czy nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1 pzp. 9. W celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ) oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 10. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ), w tym formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2A do SIWZ - potwierdzający oferowanie asortymentu (mebli) zgodnie z wymaganiami opisanymi przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia za określone ceny; - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) Oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 3 i 4 do SIWZ). 3) Dokumenty (zobowiązanie podmiotu trzeciego), w celu oceny czy Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu (art. 22a ustawy) – jeśli dotyczy, 4) Pełnomocnictwo wystawione w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii – jeśli dotyczy, 5) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 6) W ramach kryterium oceny ofert (jakość) do oferty należy załączyć próbkę wskazaną w formularzu cenowym (załącznik nr 2A do SIWZ) pod nazwą „stół konferencyjny mobilny” (parter-sala spotkań; piętro – sala zajęć) która będzie się składać na treść oferty i przyszłe zobowiązanie wykonawcy – któremu zostanie udzielone zmówienie. UWAGA! - Złożona próbka będzie stanowić treść oferty i nie będzie podlegać uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. - Złożona próbka stołu konferencyjnego mobilnego zostanie oceniona przez Zamawiającego pod kątem i na warunkach opisanych w pkt. 13.2.b) SIWZ – kryterium oceny ofert „jakość”. - Złożona próbka stołu będzie stanowiła punkt odniesienia (weryfikacji) dla dostarczonych przez Wykonawcę, któremu udzielone zostanie zamówienie, mebli – stołów konferencyjnych mobilnych. - Złożona, przez Wykonawcę - któremu udzielone zostanie zamówienie, próbka mebli - stołu zostanie zaliczona na poczet przyszłej dostawy mebli, zgodnie z zawartą umową. Pozostałym Wykonawcom próbki złożonych przez nich mebli - stołów zostaną zwrócone niezwłocznie po udzieleniu przedmiotowego zamówienia. - Niezłożenie wraz z ofertą przez Wykonawcę próbki określonej w pkt. 13.2.b) SIWZ, skutkować będzie odrzuceniem oferty. UWAGA! Próbkę, o której mowa w pkt. 13.2.b) należy złożyć w terminie składania ofert w miejscu: w siedzibie Zamawiającego w Suchym Lesie, ul. Szkolna 16, 62-002 Suchy Las, hol główny (parter). Kontakt w powyższej sprawie: - Matylda Strebejko-Komarowska– tel. 612 500 400 Wykonawca w ramach wypełniania Formularza ofertowego (załącznik nr 2 do SIWZ) zobowiązany jest do wypełnienia i złożenia wraz z ofertą formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2A do SIWZ. Wykonawca w ten sposób potwierdza oferowanie asortymentu (mebli) zgodnie z wymaganiami opisanymi przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia za określone ceny. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania w załączniku nr 2A do SIWZ - formularzu cenowym - producenta oraz dokładnego modelu i nr katalogowego (jeśli istnieje) wybranego asortymentu (mebli). Niewskazanie przez Wykonawcę wymaganych danych lub ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia skutkować będzie niezgodnością oferty z treścią SIWZ. 11. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1282), składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 12. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 13. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 14. Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 15. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1282), wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w ww. rozporządzeniu, sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 16. Zawarte w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny zostać odpowiednio oznaczone przez wykonawcę poprzez adnotację: „Nie udostępniać – informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art.11 ust.4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji” i powinny być załączone jako odrębna część oferty. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za udostępnienie ww. informacji w przypadku, gdy wykonawca niewłaściwie oznakuje lub nie wydzieli ww. dokumentów jako odrębnej części oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach