Przetargi.pl
Zakup i dostawa 138 ton węgla kamiennego i 4 ton miału węglowego

Urząd Gminy Damasławek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-110 Damasławek, Rynek 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2613611 , fax. 067 2613627
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Damasławek
    Rynek 8 8
    62-110 Damasławek, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2613611, fax. 067 2613627
    REGON: 00053316200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa 138 ton węgla kamiennego i 4 ton miału węglowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 138 ton węgla kamiennego i 4 ton miału węglowego. Węgiel kamienny typ 32.1, klasa 30/05/09, sortyment orzech łączony,wartość opałowa 30 000, zawartość popiołu do 5,2 %, zawartość wilgoci do 3,7 %, zawartość siarki do 0,6 %. Miał węglowy typ 32.1, klasa 21/18/08, sortyment miał II a,wartość opałowa 21 500, zawartość popiołu do 17,5 %, zawartość wilgoci do 12,4 %, zawartość siarki do 0,71 %. Węgiel oraz miał należy dostarczyć do kotłowni ul. Długa 1 w Damasławku 46 ton węgla kamiennego, ul. Rynek 8, 17 ton węgla kamiennego i 4 tony miału węglowego, Niemczyn biblioteka 32 tony węgla kamiennego, ul. Piotrkowicka 1 w Damasławku 12 ton węgla kamiennego, SUW Kosielsko i SUW Niemczyn 6 ton węgla kamiennego, OSP Damasławek i Mokronosy 25 ton węgla kamiennego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) akceptują warunki i wymagania określone w niniejszej SIWZ. c) Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oferta na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze, b) Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do udzielenia zamówienia zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), c) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), d) Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu, e) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach