Urząd Gminy Damasławek ogłasza przetarg
- Adres: 62-110 Damasławek, Rynek 8
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2613611 , fax. 067 2613627
- Data zamieszczenia: 2009-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Damasławek
Rynek 8 8
62-110 Damasławek, woj. wielkopolskie
tel. 067 2613611, fax. 067 2613627
REGON: 00053316200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa 138 ton węgla kamiennego i 4 ton miału węglowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 138 ton węgla kamiennego i 4 ton miału węglowego. Węgiel kamienny typ 32.1, klasa 30/05/09, sortyment orzech łączony,wartość opałowa 30 000, zawartość popiołu do 5,2 %, zawartość wilgoci do 3,7 %, zawartość siarki do 0,6 %. Miał węglowy typ 32.1, klasa 21/18/08, sortyment miał II a,wartość opałowa 21 500, zawartość popiołu do 17,5 %, zawartość wilgoci do 12,4 %, zawartość siarki do 0,71 %. Węgiel oraz miał należy dostarczyć do kotłowni ul. Długa 1 w Damasławku 46 ton węgla kamiennego, ul. Rynek 8, 17 ton węgla kamiennego i 4 tony miału węglowego, Niemczyn biblioteka 32 tony węgla kamiennego, ul. Piotrkowicka 1 w Damasławku 12 ton węgla kamiennego, SUW Kosielsko i SUW Niemczyn 6 ton węgla kamiennego, OSP Damasławek i Mokronosy 25 ton węgla kamiennego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) akceptują warunki i wymagania określone w niniejszej SIWZ. c) Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oferta na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze, b) Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do udzielenia zamówienia zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), c) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), d) Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu, e) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa opału do jednostek organizacyjnych Gminy Lądek w sezonie grzewczym 2016/2017
Dodano: 2016-07-26 - Miał węglowy
Dodano: 2016-07-07 - Dostawę 400 ton miału węglowego II A, gatunku I i klasie 24-15-0,6 do kompleksu wojskowego w Dolaszewie k/Piły i 25 ton węgla kamiennego orzech II, gatunku I i klasie 28-08-0,6 do kompleksu wojskowego w m. Biedrusko w II półroczu 2016r
Dodano: 2016-06-24 - Miał węglowy
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa opału
Dodano: 2016-04-20 - Sukcesywna dostawa opału (węgla) dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pile
Dodano: 2016-04-12 - dostawa opału dla podopiecznych MOPR w roku 2016
Dodano: 2016-02-02 - Zespół Szkół w Krzywiniu ul. Strzelecka 13 64-010 Krzywiń woj. wielkopolskie tel/fax 65 5 170 517
Dodano: 2015-12-30 - Dostawę 400 ton miału węglowego II A, gatunku I i klasie 24-15-0,6 w I półroczu 2016r. do jednostki wojskowej w Dolaszewie k/Piły
Dodano: 2015-12-18 - Dostawy opału dla jednostek organizacyjnych powiatu międzychodzkiego (na rok kalendarzowy 2016).
Dodano: 2015-12-10