Przetargi.pl
Zakup i dostawa 108 ton węgla na II półrocze 2014 roku

Zespół Szkół Powszechnych im. Pierwszych Piastów ogłasza przetarg

  • Adres: 62-110 Damasławek, ul. Słoneczna 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-67 26 13 039 , fax. 0-67 26 13 039
  • Data zamieszczenia: 2014-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Powszechnych im. Pierwszych Piastów
    ul. Słoneczna 4 4
    62-110 Damasławek, woj. wielkopolskie
    tel. 0-67 26 13 039, fax. 0-67 26 13 039
    REGON: 57086192400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspdam.biposwiata.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa 108 ton węgla na II półrocze 2014 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa węgla typu Groszek energetyczny 31-Gk II-26/7 (płomienny) wg PN-82/G-97003 oraz Orzech I. Węgiel należy dostarczyć w ilości: Groszek energetyczny 100 ton, (kupujący zwolniony ustawowo z podatku akcyzowego), Orzech I w ilości 8 ton (kupujący zwolniony ustawowo z podatku akcyzowego) o parametrach wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Przewidywane terminy dostaw: Groszek energetyczny: do 30.10.2014 r. - 25 ton, od 31.10.2014 r. do 20.11.2014 r. - 50 ton, od 21.11.2014 r. do 18.12.2014 r. - 25 ton, Orzech I: do 30.10.2014 r. - 8 ton. Ilość i częstotliwość składania zamówień zależna będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego i możliwości składowania węgla. Jednorazowa dostawa do kotłowni nie może przekroczyć 50 ton. Termin oraz wielkość dostaw uzgadniana będzie za pośrednictwem zamówienia wysyłanego listownie, faksem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Dostawy będą następowały sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy po zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego. Wykonawca zrealizuje dostawę w nieprzekraczalnym terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Dostawy będą realizowane w uzgodnionych terminach w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:00. Należność za każdą z dostaw będzie uiszczana przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie 30 dni od otrzymania poprawnie wystawionej faktury za zrealizowaną dostawę. Węgiel będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego - Zespół Szkół Powszechnych im. Pierwszych Piastów w Damasławku, ul. Słoneczna 4, 62-110 Damasławek - transportem samochodowym samowyładowczym wyposażonym w urządzenia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, które mogłyby skutkować utratą przez towar walorów użytkowych. Do każdej dostawy Wykonawca dostarczy dokument dostawy oraz świadectwo jakości dostarczanej partii towaru wystawione przez uprawniony podmiot. Dokument dotyczący jakości towaru będzie zawierać wyniki badań: wartości opałowej, zawartości w nim popiołu, wilgoci oraz siarki. Brak powyższych dokumentów będzie stanowić dla Zamawiającego podstawę do odmowy przyjęcia danej partii. W przypadku dostaw pochodzących z tej samej partii dopuszcza się, przedstawienie jednego dokumentu dotyczącego jakości (raport z badań) z określeniem ilości której dotyczy. Każda partia będzie ważona przez Zamawiającego na wadze wskazanej przez Zamawiającego (odległość max. 6 km od siedziby zamawiającego). Koszt ważenia będzie pokrywał Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji jakości w terminie 60 dni od daty dostawy. Reklamacja jakościowa dotyczyć może w szczególności ziarnistości (granulacji), wartości opałowej oraz zawartości w nim popiołu i wilgoci oraz spiekalności (Ri). Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku rażącego naruszenia przez Wykonawcę warunków umowy, w szczególności nie dotrzymania terminu dostawy przedmiotu zamówienia i innych przewidzianych umową. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do SIWZ oraz projekcie umowy - zał. nr 6 do SIWZ. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspdam.biposwiata.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach