Przetargi.pl
Zakup i dostawa 100 ton soli drogowej do zwalczania śliskości zimowej dróg powiatowych Powiatu Jędrzejowskiego

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 28-300 Jędrzejów, ul. Stefana Okrzei 83
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3861426 , fax. 041 3861171
  • Data zamieszczenia: 2013-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Stefana Okrzei 83 83
    28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3861426, fax. 041 3861171
    REGON: 29994337900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedrzejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa 100 ton soli drogowej do zwalczania śliskości zimowej dróg powiatowych Powiatu Jędrzejowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 100 ton soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Jędrzejowskiego. Przewidywane ilości są określone na cały okres obowiązywania umowy, czyli do dnia 30.04.2013 r. Zamawiający będzie określał ilość dostawy soli oraz termin każdej partii oddzielnym zamówieniem. Zamawiający zastrzega, że zrealizuje nie mniej niż 80 % zamierzonego zamówienia. Dostarczona sól powinna spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska, w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach z dnia 27 października 2005 r. (Dz. U. Nr 230, poz. 1960). Sól powinna posiadać pozytywną opinię techniczną podmiotu uprawnionego do wystawiania takiej opinii oraz posiadać atest higieniczny wystawiony przez podmiot uprawniony do wystawiania takiego atestu. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia aktualności tych dokumentów przez cały okres trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji aktualności opinii technicznej IBDiM oraz atestu PZH na każdym etapie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 144400007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedrzejow.finn.pl dostęp: Jednostki Organizacyjne Powiatu/Zarząd Dróg../zamówienia../na dostawy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach