Przetargi.pl
DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DO ZWALCZANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ DRÓG POWIATOWYCH POWIATU JĘDRZEJOWSKIEGO

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 28-300 Jędrzejów, ul. Stefana Okrzei 83
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3861426 , fax. 041 3861171
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Stefana Okrzei 83 83
    28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3861426, fax. 041 3861171
    REGON: 29994337900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedrzejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DO ZWALCZANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ DRÓG POWIATOWYCH POWIATU JĘDRZEJOWSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostarczana sól drogowa ma być stosowana do sporządzania mieszanki piaskowo-solnej do zimowego utrzymania dróg powiatowych. Wykonawca zapewnia dostawę soli drogowej własnym transportem na Obwód Drogowy w Wodzisławiu oraz Małogoszczu. Zamówienie podzielone jest na dwie partie: I partia w 2009 roku - OD Wodzisław 250 ton, OD Małogoszcz 200 ton II partia w 2010 roku - OD Wodzisław 250 ton, OD Małogoszcz 200 ton, przy czym Zamawiający zastrzega, ze w 2010 roku zrealizuje nie mniej niż 80 % zamierzonego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 144400007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 PLN, słownie: dwa tysiące złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1-3 Ustawy 6.2.1. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN. 6.2.1a. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. 6.2.1. spełniają łącznie. 6.3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/nie spełnia. 6.4. Dodatkowe wymagania i informacje 6.4.1. Zamawiający dopuszcza realizację dostaw w systemie podwykonawstwa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Do oferty Wykonawcy są zobowiązani załączyć: 7.1.1. druk OFERTA stanowiący zał. nr 1 do SIWZ 7.1.2. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust. 1 Ustawy, zał. Nr 2 7.1.3. projekt umowy podpisany i uzupełniony o merytoryczną treść w punktach dot. danych wykonawcy, stanowiący, załącznik nr 3; 7.1.4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.1.5. wykaz dostaw, które wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN., stanowiący zał. Nr 4 wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw. 7.1.6. pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów 7.1.7. atest Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie lub równoważne zaświadczenie 7.1.8. w przypadku gdy oferenta reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedrzejow.finn.pl Jednostki Organizacyjne Powiatu/Zarząd Dróg .../zamówienia publ../na dostawy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach