Gmina Sędziszów ogłasza przetarg
- Adres: 28-340 Sędziszów, ul. Dworcowa 20
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3811127 w. 41 , fax. 041 3811131
- Data zamieszczenia: 2013-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów
ul. Dworcowa 20 20
28-340 Sędziszów, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3811127 w. 41, fax. 041 3811131
REGON: 29100985700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sedziszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i modernizacja remizy Ochotniczej Straży Pożarnej przy ulicy Jędrzejowskiej 10 w Sędziszowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: Rozbudowa i modernizacja remizy Ochotniczej Straży Pożarnej przy ulicy Jędrzejowskiej 10 w Sędziszowie 2.Opis przedmiotu zamówienia stanowi: - dokumentacja projektowa - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. - Przedmiar robót w ujęciu kosztorysowym dostępne na stronie internetowej Zamawiającego oraz do wglądu w siedzibie Zamawiającego 3.Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane we Wzorze Umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną